welke demper

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
snoepsnip
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 17 jun, 2016 06:37

welke demper

Bericht door snoepsnip »

Hoi allen,

Ik wil een demper voor mijn raptor 700 kopen en twijfel tussen de leo vince x3 en de procircuit T4. Nu begrijp ik dat de leo vince niet meer de streetversie maakt maar alleen nog de racing versie. Iemand ervaring met of dat qua geluid te doen is. Op verschillende fora zegt de een dat ie hard is en de ander weer niet. Zelfde geldt voor de t4. Iemand ervaring met een van de twee? Ik ben op zoek naar wat meer geluid maar moet wel nog normaal kunnen rijden in de buurt.

Als laatste weet iemand of er standaard db killers bij een van de twee mee komen en is dat iets? Of is dan de pijp nog te luid of juist helemaal niet meer.

Bedankt
myfm
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 811
Lid geworden op: ma 28 nov, 2011 19:17

Re: welke demper

Bericht door myfm »

ik heb ook de leovince x3 cross versie gehad voor mijn raptor 700 het is een mooi pijpje maar wel stuk luider dan de standaard, als je flink gas geeft komt er een bak herrie uit maar als je nomaal gedraagt valt het wel mee.
Ik heb: 1987 suzuki lt 500, 2014 can am renegade 1000 xxc, 2003 bombardier ds 650

ik had: polaris outlaw 450 mxr, bashan 200 , raptor350 , raptor700.
snoepsnip
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 7
Lid geworden op: vr 17 jun, 2016 06:37

Re: welke demper

Bericht door snoepsnip »

Ok das goed te weten. Naar mijn idee klinkt de x3 ook wat zwaarder en dieper dan de T4, dat spreekt me meer aan.
Plaats reactie