achteras barossa.

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Jessedejong1989
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 13 mar, 2017 23:18

achteras barossa.

Bericht door Jessedejong1989 »

hallo,
nadat ik dacht een kromme velg op mijn barossa te hebben, heb ik vanavond eens even goed gekeken, en ben tot mijn schrikner achter gekomen dat mijn achteras krom is :shock:
uiteraard moet dit verbeterd worden , dus ben ik op zoek naar een alternatieve as voor de barossa. ik zie op internet een boel alternatieven voorbij komen zoals bijvoorbeeld bij brinkmotoren.
maar wat is nu een goede, en betaalbare achteras voor de barossa. het is niet nodig om er een top performance as in te zetten, of een verbrede as oid. of heeft iemand toevallig nog iets liggen?
mvg jesse
Jessedejong1989
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 13 mar, 2017 23:18

Re: achteras barossa.

Bericht door Jessedejong1989 »

niemand?
louisraaijmakers
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 148
Lid geworden op: ma 20 feb, 2017 13:43

Re: achteras barossa.

Bericht door louisraaijmakers »

ik wil waarschijnlijk mijn achter as vervangen... dus als je wil kan je die van mij over nemen? ik heb zelf het 250cc model

mvg louis
heb: Smc, Barossa 250 2004 project nl kent, Raptor 660 2002 nl kent
louisraaijmakers
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 148
Lid geworden op: ma 20 feb, 2017 13:43

Re: achteras barossa.

Bericht door louisraaijmakers »

ik heb u een pb gestuurd
heb: Smc, Barossa 250 2004 project nl kent, Raptor 660 2002 nl kent
Jessedejong1989
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 17
Lid geworden op: ma 13 mar, 2017 23:18

Re: achteras barossa.

Bericht door Jessedejong1989 »

shit, ik lees het nu allemaal pas, heb via marktplaats een gebruikt asje op de kop getikt. die zit er nu in. lastig klusje om die 2 moere. los te krijgen, maar een paar klappen met de hamer en een grote sokkeltang did the job.. verder stelt het niks voor, hubs er af en dan sla he hem zo eruit, door het tandwiel en de remschijf heen.. als je weet hoe het moet is het een goed kwartiertje werk....
Plaats reactie