Achter schokbreker Yamaha raptor 700 maakt een zuigend geluid bij het uitveren.

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
Plaats reactie
Ivar10187
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 2
Lid geworden op: zo 15 mei, 2016 08:06

Achter schokbreker Yamaha raptor 700 maakt een zuigend geluid bij het uitveren.

Bericht door Ivar10187 »

Zoals het onderwerp al zegt, maakt sinds afgelopen weekend mijn achterschokbreker een zuigend geluid bij het uitkomen van de vering. Ik heb er niks bijzonder mee gedaan en het viel mij pas op toen ik over een drempel reed. Ik heb verder de schokbreker bekeken op vuil en/of lekkages maar er is niks te bekennen. Ook werkt hij helemaal naar behoren, maar het geluid vind ik toch een beetje vreemd. Iemand die hier toevallig ervaring mee heeft of ook last van heeft?

Mvg! :crosser:
Ymf700R SE :evil:
Bioshocknl
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 19
Lid geworden op: vr 31 mar, 2017 19:06

Re: RE: Achter schokbreker Yamaha raptor 700 maakt een zuigend geluid bij het uitveren.

Bericht door Bioshocknl »

Ivar10187 schreef:Zoals het onderwerp al zegt, maakt sinds afgelopen weekend mijn achterschokbreker een zuigend geluid bij het uitkomen van de vering. Ik heb er niks bijzonder mee gedaan en het viel mij pas op toen ik over een drempel reed. Ik heb verder de schokbreker bekeken op vuil en/of lekkages maar er is niks te bekennen. Ook werkt hij helemaal naar behoren, maar het geluid vind ik toch een beetje vreemd. Iemand die hier toevallig ervaring mee heeft of ook last van heeft?

Mvg! :crosser:
Zou je er niet te druk om maken.

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk
Yamaha Raptor 700 :evil:
mx jake
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2208
Lid geworden op: vr 03 okt, 2003 19:45

Re: Achter schokbreker Yamaha raptor 700 maakt een zuigend geluid bij het uitveren.

Bericht door mx jake »

Probeer de onderste stelschroef eens een paar slagen te verstellen en kijk of het dan weg is
never drive faster then your angel can fly
Plaats reactie