kymco onderdelen online bestellen waar?

Vragen en tips bij het onderhoud en herstelling van je quad
wilmpie
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 24
Lid geworden op: zo 17 jul, 2011 16:29

kymco onderdelen online bestellen waar?

Bericht door wilmpie »

ik zoek een website waar ik onderdelen van mijn kymco mxu 250 (bouwjaar 2004) kan bestellen
ik heb nu op pieces-kymco.com mijn onderdelen besteld maar ik ben daar niet tevreden over,

ik had maandag (5/8/19 ) mijn onderdelen besteld en betaald maar donderdag (8/8/19) waren deze nog altijd niet verzonden, de verificatie van betaling was wel al aangepast , ik heb ze toen gemaild hoe lang ik nog moest wachten en toen werd ineens het pakketje wel verzonden, nu zou het maandag (12/8/19) met bpost aankomen maar ik vind dit best lang wachten op een onderdeel, aangezien de verzendkosten 20 € al bedraagde voor een bobine en een kleine cdi box (die de signiaal geeft wanneer de bobine moet vuren) wat volgens bpost 500 gr is dus een klein pakketje is toch best prijzig als dan de verzendtijd nog klein was kon ik ermee inkomen maar een week na betaling krijgen ? omdat het pas na 4 dagen word verzonden ....


ik heb rond liggen kijken maar vond zelf geen website waar ik deze 2 onderdelen kon bestellen , de bobine was wel op veel plaatsen te vinden maar de kleine cdi niet .
nu weet ik niet als dit de quad gaat maken maar veel anders kan het niet zijn maar voor de verre of nabije toekomst ben ik toch op zoek naar een betere plaats om onderdelen te bestellen zodat ik toch binnen een week verder kan herstellen dan dat ik meer dan een week moet wachten
Plaats reactie