quad invoeren met 16KW afgekeurd

...en andere vragen over wet- en regelgeving
Plaats reactie
poblaw
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 25 mar, 2009 21:22

quad invoeren met 16KW afgekeurd

Bericht door poblaw »

Hallo allemaal,

sinds paar dagen ben ik in bezit van een Kawasaki kfx700. De quad heb ik aangeschaft in belgie, vandaag ben ik bij de RDW langs geweest om deze in te voeren.. maar er staat op de papieren 16kw in plaats van 15kw. de technische keurder zei dat het niet mogelijk is om de quad in te voeren met 16kw. tenzij ik de quad als persoonswagen wil invoeren.. maar dan moet ik een aantal aanpassingen verrichtten etc..


kan iemand me vertellen hoe ik dit het beste kan oplossen??

Ik hoor het graag van jullie
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2227
Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
Locatie: Zuid Holland (NL)

Re: quad invoeren met 16KW afgekeurd

Bericht door Ardjuh »

Opnieuw laten keuren alsof er geen papieren bij zitten.... Maar dat word prijzig
No Can't Do!
Gebruikersavatar
java
Quadracer
Quadracer
Berichten: 1151
Lid geworden op: za 20 aug, 2011 11:31
Locatie: Friesland!

Re: quad invoeren met 16KW afgekeurd

Bericht door java »

kan je niet aangeven dat het verkeerd op de papieren staat?
Afbeelding
poblaw
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 25 mar, 2009 21:22

Re: quad invoeren met 16KW afgekeurd

Bericht door poblaw »

java schreef:kan je niet aangeven dat het verkeerd op de papieren staat?
Ja dat zei ik ook al. maar die gast zei dat het ook in de computer staat geregistreerd als 16kw
Gebruikersavatar
rayuutkuuk
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 164
Lid geworden op: za 24 mar, 2012 18:58
Locatie: cuijk

Re: quad invoeren met 16KW afgekeurd

Bericht door rayuutkuuk »

Volgens mij kun je hem ook via Duitsland laten invoeren hoe dat precies gaat weet ik niet. Je kunt quad tuning bellen die weten er veel van af. Je kunt het ook overwegen om de quad toch als auto in te voeren
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2227
Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
Locatie: Zuid Holland (NL)

Re: quad invoeren met 16KW afgekeurd

Bericht door Ardjuh »

rayuutkuuk schreef:Volgens mij kun je hem ook via Duitsland laten invoeren hoe dat precies gaat weet ik niet. Je kunt quad tuning bellen die weten er veel van af. Je kunt het ook overwegen om de quad toch als auto in te voeren
Barts Powersport doet dat... kunnen dat zo regelen voor je, kost alleen het nodige geld.

Die importeerd quads uit amerika die zijn allemaal zonder papieren... denk dat hij gene is die meeste verstand van heeft, en het snelst en best kan regelen. Quad tuning is gewoon quadzaakje, houd zich daar niet mee bezig.
No Can't Do!
lexjeweetwel
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 241
Lid geworden op: za 13 dec, 2008 20:56
Locatie: MWB

Re: quad invoeren met 16KW afgekeurd

Bericht door lexjeweetwel »

http://Www.quadwinkel.nl" onclick="window.open(this.href);return false; heeft het voor mijn Can-am geregeld.
Gewoon alles volgens afspraak gegaan.

Grtn lex
XMR 1000
poblaw
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 13
Lid geworden op: wo 25 mar, 2009 21:22

Re: quad invoeren met 16KW afgekeurd

Bericht door poblaw »

Ardjuh schreef:
rayuutkuuk schreef:Volgens mij kun je hem ook via Duitsland laten invoeren hoe dat precies gaat weet ik niet. Je kunt quad tuning bellen die weten er veel van af. Je kunt het ook overwegen om de quad toch als auto in te voeren
Barts Powersport doet dat... kunnen dat zo regelen voor je, kost alleen het nodige geld.

Die importeerd quads uit amerika die zijn allemaal zonder papieren... denk dat hij gene is die meeste verstand van heeft, en het snelst en best kan regelen. Quad tuning is gewoon quadzaakje, houd zich daar niet mee bezig.

bedankt voor uw reactie. Ik ga ze morgen even bellen
Ardjuh
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2227
Lid geworden op: ma 16 jun, 2008 17:07
Locatie: Zuid Holland (NL)

Re: quad invoeren met 16KW afgekeurd

Bericht door Ardjuh »

poblaw schreef:
Ardjuh schreef:
rayuutkuuk schreef:Volgens mij kun je hem ook via Duitsland laten invoeren hoe dat precies gaat weet ik niet. Je kunt quad tuning bellen die weten er veel van af. Je kunt het ook overwegen om de quad toch als auto in te voeren
Barts Powersport doet dat... kunnen dat zo regelen voor je, kost alleen het nodige geld.

Die importeerd quads uit amerika die zijn allemaal zonder papieren... denk dat hij gene is die meeste verstand van heeft, en het snelst en best kan regelen. Quad tuning is gewoon quadzaakje, houd zich daar niet mee bezig.
bedankt voor uw reactie. Ik ga ze morgen even bellen
Laat maar weten, denk dat ze je wel kunnen helpen... alleen tegen welke prijs word de vraag. :roll:
No Can't Do!
Plaats reactie