Knipperlichtjes

...en andere vragen over wet- en regelgeving
Plaats reactie
arjen1998
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 07 dec, 2015 14:41

Knipperlichtjes

Bericht door arjen1998 »

Goedenavond,

Waarschijnlijk een hele domme vraag, maar het beantwoorden kost jullie in ieder geval niet veel tijd hoop ik. :D

Ik heb op m'n quad knipperlichtjes zitten die last hebben van ADHD. (lees: ze knipperen nogal snel, verder geen problemen)
De vraag is dus of oom agent daar een probleem van kan maken.

Voor de duidelijkheid: het is natuurlijk sowieso niet normaal dat ze zo snel knipperen, dat weet ik. We hebben al eens de knipperlichten vervangen en zowel de oude als nieuwe knipperlichten doen hetzelfde, dus daar ligt het niet aan. De clignoteur tikt trouwens niet. Toen hebben we die van een andere quad erop gedaan en die tikt ook niet. Wat ook opvalt: als de quad uitstaat maar het contact aan staat doen sommige knipperlichten het niet. Goed, hij gaat met het voorjaar naar de dealer, mogen ze het daar uitzoeken. Voor nu is het even het belangrijkst dat ik weet of de politie hier een probleem van maakt en dat ik als dat zo is alleen nog maar rechtdoor kan gaan als ze achter me rijden.. :lol: Op bovenstaand hoef ik niet per sé suggesties, wijd er vooral niet teveel tijd aan, was even een toelichting op het eerste stukje.. Met een ja of een nee ben ik tevree. :crosser:

Groeten!
Blauw zwarte Raptor 700 '12
michelpet
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Berichten: 243
Lid geworden op: wo 29 jun, 2016 21:12
Locatie: noord holland

Re: Knipperlichtjes

Bericht door michelpet »

zal wel led zijn?? weerstanden er tussen of een led clingelateur.
let niet op me taal ben woord blind aub.
arjen1998
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 07 dec, 2015 14:41

Re: Knipperlichtjes

Bericht door arjen1998 »

Is inderdaad led. Denk dat ik weinig zin heb om met weerstanden te gaan prutsen dus ik ga voor optie B, danku! :bier:
Blauw zwarte Raptor 700 '12
bonzaiking
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3495
Lid geworden op: za 19 dec, 2009 22:48
Locatie: ridderkerk

Re: Knipperlichtjes

Bericht door bonzaiking »

Ik heb er nog wel een liggen eventueel
arjen1998
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 26
Lid geworden op: ma 07 dec, 2015 14:41

Re: Knipperlichtjes

Bericht door arjen1998 »

ik stuur je een pb
Blauw zwarte Raptor 700 '12
Plaats reactie