welke gps op quad??
-
- Toeschouwer
welke gps op quad??
hallo , kan er me hier soms iemand zeggen wat een goede gps is voor op de quad?
ik ken iemand die zo'n fiets dingetje heeft en die onthoud de route die je gereden hebt..
een garmin edge 600 geloof ik.
heeft iemand hier ervaring mee op de quad ofzo?
het mag eigenlijk een andere zijn maar het is gewoon dat hij de route zou onthouden.
heb namelijk dinsdag een prachtige rit gemaakt ( route van de walen ofzo ) dat je uitkwam op de mont sint hubair ofzo iets
enja kzou die route eens opnieuw willen doen maar ken ze niet helemaal vanbuiten en met zo'n dingetje zou dat echt ideaal zijn..
bedankt!
ik ken iemand die zo'n fiets dingetje heeft en die onthoud de route die je gereden hebt..
een garmin edge 600 geloof ik.
heeft iemand hier ervaring mee op de quad ofzo?
het mag eigenlijk een andere zijn maar het is gewoon dat hij de route zou onthouden.
heb namelijk dinsdag een prachtige rit gemaakt ( route van de walen ofzo ) dat je uitkwam op de mont sint hubair ofzo iets
enja kzou die route eens opnieuw willen doen maar ken ze niet helemaal vanbuiten en met zo'n dingetje zou dat echt ideaal zijn..
bedankt!
-
- Easy Quadrider
Re: welke gps op quad??
ik rijd al een hele tijd met een garmin zumo 550. helemaal top
grtn Lex
grtn Lex
XMR 1000
-
- Quad Expert
garmin 62s(t) is stukje kleiner als de zumo. En die kan onder water en tegen bagger. (en geen touch screen) daar rijd ik mee.
No Can't Do!
Zumo 220 (kleine broertje van de 660). Heb deze genomen vanwege het prijsverschil tussen 220 en 660. Zag er ook sterk uit en is volgens garmin waterdicht. Hij is kleiner dan de 660 met een zwaardere behuizing en waarschijnlijk een paar functies minder.
Momenteel al een paar ritjes met gedaan en ben er tevreden van. Route op voorhand plannen, routes nadien opnieuw bekijken, vele POI's, ...
Ik stel voor dat je eens naar een elektronica zaak gaat en daar eens rondvraagt naar de verschillen, voordelen, prijzen enzovoort. Er zijn immens veel modellen die je kan gebruiken. Tegenwoordig zijn ze bijna allemaal multifunctioneel (auto + moto + fiets + wandelen + ...)
Momenteel al een paar ritjes met gedaan en ben er tevreden van. Route op voorhand plannen, routes nadien opnieuw bekijken, vele POI's, ...
Ik stel voor dat je eens naar een elektronica zaak gaat en daar eens rondvraagt naar de verschillen, voordelen, prijzen enzovoort. Er zijn immens veel modellen die je kan gebruiken. Tegenwoordig zijn ze bijna allemaal multifunctioneel (auto + moto + fiets + wandelen + ...)
-
- Easy Quadrider
Ardjuh schreef:garmin 62s(t) is stukje kleiner als de zumo. En die kan onder water en tegen bagger. (en geen touch screen) daar rijd ik mee.
die van mij kan ook tegen de hogedrukspuit en modder
grtn Lex
XMR 1000
-
- Quad Expert
Hahaha, noujah touchscreen en bagger gaat vaak niet echt goed samen, 62s heeft gewoon knopjes... ownee moet het anderslexjeweetwel schreef:die van mij kan ook tegen de hogedrukspuit en modderArdjuh schreef:garmin 62s(t) is stukje kleiner als de zumo. En die kan onder water en tegen bagger. (en geen touch screen) daar rijd ik mee.
grtn Lex
zeggen. Ard en touchscreen is geen goede combinatie.
No Can't Do!
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Hoezo Ard , je moet ook niet met je quad gaan zwemmen. dan heeft die daar stuk minder last van
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Easy Quadrider
http://www.quadforumbenelux.com/viewtop ... 52&t=34073" onclick="window.open(this.href);return false;
op deze foto zat de zumo er gewoon op en hij doet het nog steeds.
grtn Lex
op deze foto zat de zumo er gewoon op en hij doet het nog steeds.
grtn Lex
XMR 1000
-
- Quadrider
Afgelopen zomer heb ik 3500 km door Zweden gereden met de quad.
Voorop een Garmin 62st. Super apperaat. Ook met heeeeel veel regen, geen enkel probleem.
Voorop een Garmin 62st. Super apperaat. Ook met heeeeel veel regen, geen enkel probleem.
Alles wat met 4x4 quads/auto's te maken heeft. Vooral Yamaha. Ruime ervaring in 4x4 rallyauto's, auto/quad banden
tomtom rider 1 , heb hem all een jaartje top apparaat!
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
Een spatwaterdichte houder voor de Iphone en navigatie software naar keuze
Its better to burn out then to fade away
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
About Valves:
A little loose is better then a little tight,unlike women
These valve get tighter the more you use them,again unlike women
-
- Quadrunner
- Contacteer:
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik heb iets van trailtech gevonden wat ook wel leuk lijkt omdat mijn vapor slecht werkt was ik iets anders aan het zoeken en kwam op deze GPS uit van trailtech
http://www.trailtechproducts.co.uk/acat ... _Kits.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.trailtechproducts.co.uk/acat ... ation.html" onclick="window.open(this.href);return false;
youtube filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=mV36r5BzaFo" onclick="window.open(this.href);return false;
geeft ook snelheid via sensor, temperatuur is ook afleesbaar alleen voor een adres in te geven denk niet dat je op het toestel zelf een straat kunt in geven moet het nog even verder uit zoeken in de gebruikers handleiding als dit mogelijk is in het toestel zelf dan weet ik wat ik mij ga bestellen
http://www.trailtechproducts.co.uk/acat ... _Kits.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.trailtechproducts.co.uk/acat ... ation.html" onclick="window.open(this.href);return false;
youtube filmpje
http://www.youtube.com/watch?v=mV36r5BzaFo" onclick="window.open(this.href);return false;
geeft ook snelheid via sensor, temperatuur is ook afleesbaar alleen voor een adres in te geven denk niet dat je op het toestel zelf een straat kunt in geven moet het nog even verder uit zoeken in de gebruikers handleiding als dit mogelijk is in het toestel zelf dan weet ik wat ik mij ga bestellen
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
-
- Quad Expert
@kris,
Had ik ook al gezien voordat ik mijn garmin kocht, is echte offroad navigatie. Op de weg waarschijnlijk
ook wel te gebruiken maar is behelpen... zeker als je niet gewent bent om offroad te navigeren.
Het systeem werkt met tracks/waypoints. En heeft geen tomtom functie volgens mij.
Had ik ook al gezien voordat ik mijn garmin kocht, is echte offroad navigatie. Op de weg waarschijnlijk
ook wel te gebruiken maar is behelpen... zeker als je niet gewent bent om offroad te navigeren.
Het systeem werkt met tracks/waypoints. En heeft geen tomtom functie volgens mij.
No Can't Do!
-
- Quad Master
TomTom Urban Rider
€250
€250
09' Monsterfied GreenMachine™ with some GoFast Stuff
As I lay rubber down the street, I pray for traction I can keep,
But if I spin and begin to slide, Please dear God Protect my sweet ride.
Amen