dit is niet nodig als je hem uit een land binnden de EU haalt , wij hebben hier voor gebelt , en omdat dezen al eens in de EU op kenteken stond , hoeft dit allemaal niet nodig , heeft een keurmeester zelf gezegt . wij hebben er namelijk nog extra voor gebeld en quadparadys was dat geloof ik , zij precies het zelfdetjobbie schreef:voor zover ik weet heb je alleen het kenteken bewijs uit belgie nodig om een quad naar nederland in te voeren + je indentiteit.
let wel, de quad moet aan alle eisen van NEDERLAND voldoen.
dit betekend:
claxon e-keur
verlichting +kentekenplaat verlichting e-keur
knipperlichten e-keur
spiegels e-keur
banden e-keur
ik hoop dat ik alles heb gehad van het rijtje maar op deze manier is de mijne vorige week door de keuring heen gekomen.
quad invoeren belgie naar NL
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
Re: quad invoeren belgie naar NL
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
ik zou toch maar de puntjes van tjobbie volgen, want het is dus allemaal WEL nodigsjmallie94 schreef:dit is niet nodig als je hem uit een land binnden de EU haalt , wij hebben hier voor gebelt , en omdat dezen al eens in de EU op kenteken stond , hoeft dit allemaal niet nodig , heeft een keurmeester zelf gezegt . wij hebben er namelijk nog extra voor gebeld en quadparadys was dat geloof ik , zij precies het zelfdetjobbie schreef:voor zover ik weet heb je alleen het kenteken bewijs uit belgie nodig om een quad naar nederland in te voeren + je indentiteit.
let wel, de quad moet aan alle eisen van NEDERLAND voldoen.
dit betekend:
claxon e-keur
verlichting +kentekenplaat verlichting e-keur
knipperlichten e-keur
spiegels e-keur
banden e-keur
ik hoop dat ik alles heb gehad van het rijtje maar op deze manier is de mijne vorige week door de keuring heen gekomen.
en dat ie al op kenteken heeft gestaan in de EU doet er niet toe, je MOET aan de nederlandse eisen voldoen
ook moet je een stadslicht hebben en de knipperlichten moeten alle 4 tegelijk aan en uit kunnen(gevarenlicht)
Ook wordt nu het geluid gemeten dus orginele demper erop
Voor De mooiste en coolste stickersets CHECK
http://www.swracing.nl
Ook hier op het forum info bij onderstaande
Advertenties en Aanbiedingen (ENKEL VOOR SPONSORS) en dan stickersets
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
-
- Quadverslaafde
exact! de mijne kwam uit een eu land toen ik hem invoer,dus je moet zelf weten, als ik jou was zou ik deze punten gewoon in acht nemen.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
naja ik ga hier mee niet in discussie , me pa heeft met hun gebeld 3 keer en 3 keer een anderen man die het zelfde zij , en nog en quad winkel , en de orgineelen demper doe ik zoo wie zoo er op
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
Alles moet E-keur hebben
Zoals de banden verlichting en de uitlaat.
Heb je dat niet....
Dan heb je een hele grote kans dat hij er niet door komt.
Waarom doe je anders je orginele uitlaat er weer op
Zoals de banden verlichting en de uitlaat.
Heb je dat niet....
Dan heb je een hele grote kans dat hij er niet door komt.
Waarom doe je anders je orginele uitlaat er weer op
-
- Quadverslaafde
ha, dat zou ik ook niet doen nee, ik heb al 3 keer bij de rdw gestaan en jij volgens mij nog nietsjmallie94 schreef:naja ik ga hier mee niet in discussie , me pa heeft met hun gebeld 3 keer en 3 keer een anderen man die het zelfde zij , en nog en quad winkel
maakt niet uit, eigenwijs zijn is ook een vak. wie niet wil luisteren moet maar voelen, en in dit geval is het weggegooide tijd
en geld.
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
Je moet et zien als een gewone keuring.
En als jij met geen E keur lichten ( zoals xenon met een tehoge K ) kom je er niet door geen.
Of als je er neon onder hebt zitten ook niet.
e-keur is er niets voor niets...
En als jij met geen E keur lichten ( zoals xenon met een tehoge K ) kom je er niet door geen.
Of als je er neon onder hebt zitten ook niet.
e-keur is er niets voor niets...
-
- Quadverslaafde
en, al ingevoerd?
Sjmallie je gaat er niet over discuseren???
ikzelf en met mij nog wel een paar hier hebben al redelijk wat quadjes gekeurdt en wat wij beschreven dat zijn de regels, egaal wie je aan de telefoon hebt gehad, heb je het niet voor elkaar dan ist afgekeurd en kan je terug naar huis...
ben benieuwd wie je pa aan de telefoon heeft gehad daar, zal de frieteboer wel zijn geweest, maar zeker geen keurmeester
en ja zoals al gezegd, dan laat die FP uitlaat er ook maar lekker onder liggen, maakt ja toch niks uit
hoef je je niet de moeite te doen om die orginele er onder te leggen, scheelt je weer werk
maar goed, ben lekker eigenwijs en veel succes met de keuring
ikzelf en met mij nog wel een paar hier hebben al redelijk wat quadjes gekeurdt en wat wij beschreven dat zijn de regels, egaal wie je aan de telefoon hebt gehad, heb je het niet voor elkaar dan ist afgekeurd en kan je terug naar huis...
ben benieuwd wie je pa aan de telefoon heeft gehad daar, zal de frieteboer wel zijn geweest, maar zeker geen keurmeester
en ja zoals al gezegd, dan laat die FP uitlaat er ook maar lekker onder liggen, maakt ja toch niks uit
hoef je je niet de moeite te doen om die orginele er onder te leggen, scheelt je weer werk
maar goed, ben lekker eigenwijs en veel succes met de keuring
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
zoo quad is gekeurt zonder e-merken in de lampen of wat dan ook , die me niet gelooft is van harte welkom om te komen kijken of ze wel er in zitten .!!!!!
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
Feli!sjmallie94 schreef:zoo quad is gekeurt zonder e-merken in de lampen of wat dan ook , die me niet gelooft is van harte welkom om te komen kijken of ze wel er in zitten .!!!!!
'Quadclub De Veluwse Zandhappers'
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
Heb: 2019 Polaris Scrambler 1000 XP
Had: 2006 Barossa - 2007 Raptor 350 - 2004 Warrior - 1996 Blaster - 2001 Raptor 660 - 1991 Banshee - 1998 Blaster - 2009 Raptor 250 - 2007 Raptor 700SE - SMC Extreme 250 - 2007 Renegade 800 - Yamaha Breeze (2x) - 2011 Raptor 250 - 2008 Outlander 800 Max LTD - 2008 YFZ450 - 2011 Raptor 250 - 1999 Eton AXL90 - 2007 YFZ450SE - 2011 Outlander 800 Max LTD - 2007 Raptor 250 SE - Suzuki LT50 - 2013 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Outlander 650 Max XT - Suzuki LTR450 - 2014 Outlander 1000 Max XT-P - 2009 Raptor 250 - YFZ450 met RMZ250 blok - 2017 Outlander 1000 Max XT-p - 2016 Yamaha YFZ-450r - 2007 Raptor 700
-
- Quadverslaafde
snel erafgeschroeft zeker maar gefeli.
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
dankje , nee echt geen e merk lampen , we hebben alleen stads licht er op gebouwt.
Suzuki my way of life
Suzuki my way of life
het zal best
anyway,gefeliciteerd en veel rijplezier
anyway,gefeliciteerd en veel rijplezier
Kijk ook eens bij
www.tsmotors.nl
www.twiklerquadracing.nl
Iemand enig idee hoe ik een Cannondale 440 door de keuring krijg.
Deze komt uit de USA, hoe zit het dan met de CVO en dergelijke. of heb je dan iets anders nodig.
Mvg
Dennis
Deze komt uit de USA, hoe zit het dan met de CVO en dergelijke. of heb je dan iets anders nodig.
Mvg
Dennis