hallo MR 72 je kan je kappen opwarmen en dan met ne natte spons terug afkoelen ,door dat deze direckt afkoelt houd ze de vorm better, ik :heb het al bij auto bumper gedaan ;lukt prima,dus ne emmer water,spons ;wat je gebruikt voor het wassen van je voertuig,en ne haardroger of ne heteluchtpistool,
dit weekend mijn kappen van de raptor 700 onderhanden genomen zaten lichte krassen in en doffe plekken
heb ze eerst opgeschuurd met een schuurpapier korrel 1500 en 2000 voor een egaal oppervlakte te krijgen en de kleine krassen er uit te krijgen
en deze dan gepolijst met pasta en zachte borstel
zo was de achterkant eerst
dan geschuurt
en gepolijst
hier ene van de hele achter kant
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
paar cm langs de stikkers blijven bij het schuren en bij het polijsten kun je dan korter langs de stickers gaan als je ze even raakt zie je er niks van ik heb ook het voordeel dat ik weinig of geen krassen had en dus ook bijna geen verschil zie tussen de stukken die ik gepolijst heb na het schuren en de stukken waar nog niks aan gedaan is
Groetjes Kris
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
neen dit is pasta voor kunstof ik heb ondertussen alle mogelijke pasta's grof, fijn polieren alluminium, metaal, inox, kunstof en vorige week heb ik nog 3 soorten ontdekt op internet voor zelfs polyester te polieren, heb ook nog een paar modellen polijst borstels in bestelling voor nog sneller tot mijn gewenst resultaat te bekomen er bestaan zelfs borstels die extra koeling pakken door hun bouwvorm en hier door ook langer mee gaan en sneller tot hun resultaat komen
Groetjes Kris
Als ik die resultaten zo zie dan wil ik het met mijn kappen ook wel weer eens proberen. Weet iemand wat voor polijstpasta en borstel ik zou moeten kopen?
van polijsten kun je niet leven neen maar uw materiaal terug betaald en ervaring opdoen en vrienden maken en tijdens polijsten doe je geen geld op dus dat spaar je ook nog eens uit en je hebt iets om handen
als je op google "polijsten" intikt of "polijst machines" dan kom je al veel tegen persoonlijk zoek ik op internet en laat mijn winkel waar ik het eerst alles kocht dat dan bestellen
hier een link waar je ook al vind wat je zou moeten hebben en ik ga proberen of ik als particulier daar ook kan bestellen http://www.ni-kit.com/nederlands/nederlands.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Groetjes Kris
ik gebruik produkten van http://www.pferdusa.com/" onclick="window.open(this.href);return false; koop ze bij mij in de buurt in een doe het zelf zaak hij besteld mij soms ook dingen wat niet in zijn gamma zitten
Groetjes Kris
vandaag quadje proper gemaakt
nu beginnen men achter spatborden haren te krijgen
door de men cross botten maar wat als ik mijn kappen laat polijsten wil ik ze toch niet snel terug verkloten