Hallo, dan heeft u geluk met uw quad.inezq schreef:Ik snap toch echt niet waarom iedereen zulke vooroordelen heeft over die zogenaamde chinese troep.
Ik heb nu al 2 jaar lang een loncin 110 atv en dit is een prima quad voor gebruikelijke zaken. Nog nooit problemen mee gehad.
Ik cross altijd in mijn tuin en pak soms een paar bultjes mee. Ook is er een prima site om de onderdelen na te bestellen, heb dit 1x gedaan voor een benzine slangetje en de volgende dag had ik het in huis.
Je hoort alleen maar slechte dingen over de chinese troep omdat mensen er niet over uit komen dat ze er een hebben.
Nou ik ben er nog erg blij mee, en dat mogen jullie weten ook.
Groetjes,
Nog even voor de duidelijkheid het gaat mij er niet om of alles nou echt A of B is.
Maar hier worden elke week weer domme topics geopend van "is e-ton een betrouwbaar merk". Dit lijstje dient er (hopelijk)_ voor om mensen te laten zien welke merken er door ons als betrouwbaar gezien worden.
Nu vind ik alle 110cc gewoon waardeloos veel te goedkoop slechte kwaliteit en vallen snel uit elkaar. Je kunt er rustig mee gaan rijden dan houd ie t eker even vol!
Dus het doel is niet om merken af te kraken of te prijzen maar meer om te laten zien dat deze merken door dit forum op prijs gesteld worden!
Nu kan het best zijn dan iemand loncin slecht vindt maar stel er komen hier onder 3 posten met nee dat is een slecht merk. dan haal ik het er gewoon weer uit maar je ziet heel duidelijk dat bij de B merken het vooral om de 100 tot 300cc gaat. Bij chinezen gaat t vooral om 110cc's en bij A merken heb je veel 450cc en meer.
Jullie zeggen toch vaker ja dat is een goed B-merk. Voor de beginners moet dit als een overzicht dienen van wat wij als B merk zien. Zo vind ik Goes zeer goed bezig! Misschien dat die over een poosje een A merk status krijgt. Maar ik moet zelf wel eerlijk zeggen dat ik ook weinig met verschillende qudads gereden heb dus daarom stel ik het op prijs dat jullie even aangeven wat jullie mening is.
Over Gas Gas. ik vind ze wel een A status krijgen ze bouwen al een tijdje goeie machines (ik beoordeel op wat de mensen in dit forum er over zeggen) Natuurlijk heeft iedereen soms pech. zo kan een super raptor het ook een keer begeven en een 110 lang volhouden doordat ie goed onderhouden is (zn ding is wel leuk voor de jongeren die graag zitten te sleutelen)
Hopelijk begrijpen jullie wat het nut van deze lijst is. Mochten er dingen niet kloppen post het maar ik probeer het zovaak mogelijk weer te up-loaden.
Groeten Koen