Warrior Quad-Racerrr [Fout op p17] - Vervolg URL:
-
- Quad Expert
- Contacteer:
als je vergroot met je standaard setting zou ik gewoon je ralenti sproeier +5 geven, derest zie je achteraf wel.
wat dat plastieken kapje betreft op je blok, dit is van plastik en is enkel een cover,water en vuil gaat er altijd achterkomen, erachter zit de as van je krukas met een dubbele keering, eventueel daar regelmatig wat vet aandoen en kan geen kwaad. dit dekseltje is eigenlijk de plaats waar bij de vroegere modellen de trekstarter stond (zie bruin350 en dergelijke)
greetz
wat dat plastieken kapje betreft op je blok, dit is van plastik en is enkel een cover,water en vuil gaat er altijd achterkomen, erachter zit de as van je krukas met een dubbele keering, eventueel daar regelmatig wat vet aandoen en kan geen kwaad. dit dekseltje is eigenlijk de plaats waar bij de vroegere modellen de trekstarter stond (zie bruin350 en dergelijke)
greetz
Als ge membruggen bedoeld, nee daar mocht ge eigenlijk ook niet rijden en daar is ook niet meer veelquad-racerrr schreef:okee bedankt allemaal
ga deze week eens kijken welk maat sproeier er in zit en 5 maten groter halen.
en tevens in riems ligt een groeve waar je mag rijden met de quad? of is dat ook al verleden tijd?
ben vandaag nieuwe uitlaat gaan halen een Doma
nu alleen hopen dat deze op een bj 2000 past
want hij heeft 2 voetjes om hem vast te maken maja 1tje ervan kan ik miss vastschroeven...
tevens moet ik hoger hiervoor in sproeiers gaan? zo ja dan moet ik hem nog maar even laten liggen en anders leg ik hem zo eronder.
en moet er ook pakking tussen?
de foto's
nu alleen hopen dat deze op een bj 2000 past
want hij heeft 2 voetjes om hem vast te maken maja 1tje ervan kan ik miss vastschroeven...
tevens moet ik hoger hiervoor in sproeiers gaan? zo ja dan moet ik hem nog maar even laten liggen en anders leg ik hem zo eronder.
en moet er ook pakking tussen?
de foto's
-
- Quadracer
- Contacteer:
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ok
dalijk even passen en meten
UPDATE!!!!!
jaja mensen net de uitlaat eronder gezet. wat een gepruts...
maar een dik geluid zeg ik je
tevens is het normaal dat er in het begin rook van je uitlaat af komt? bij een nieuwe?
maar niet lul en foto's laten zien
foto's
na veel gepruts zit hij er eindelijk onder!
Maar helaas de gaten komen niet precies uit.
en ruimte om te schuiven is er niet meer.
Toen maar een oplossing gaan zoeken.
ff aftekenen..
en klaar is kees
is het normaal dat ie wat knalt?
en rook van de pijp afkomt? vooral bij de aansluiting van de 2 buizen. ( komt er niet tussen uit )
tevens schommelt hij flink wat in toeren.
en als ik gas geef een knal en zakt in toeren.
maar maandag wordt hij afgesteld als het goed is.
laat jullie meningen en hulp maar komen
dalijk even passen en meten
UPDATE!!!!!
jaja mensen net de uitlaat eronder gezet. wat een gepruts...
maar een dik geluid zeg ik je
tevens is het normaal dat er in het begin rook van je uitlaat af komt? bij een nieuwe?
maar niet lul en foto's laten zien
foto's
na veel gepruts zit hij er eindelijk onder!
Maar helaas de gaten komen niet precies uit.
en ruimte om te schuiven is er niet meer.
Toen maar een oplossing gaan zoeken.
ff aftekenen..
en klaar is kees
is het normaal dat ie wat knalt?
en rook van de pijp afkomt? vooral bij de aansluiting van de 2 buizen. ( komt er niet tussen uit )
tevens schommelt hij flink wat in toeren.
en als ik gas geef een knal en zakt in toeren.
maar maandag wordt hij afgesteld als het goed is.
laat jullie meningen en hulp maar komen
-
- Quadracer
- Contacteer:
ja de steuntjes zijn voor nu maar een oplossing. had niet egt bepaald materiaal ervoor liggen. maar beweegt niet
had gedacht dat hij mooi zou passen maar helaas.
maar kan iemand me wat meer zeggen over de rook bij de uilaat?
en de knallen/ onregelmatig toeren draaien.
tevens geeft het meer koppel als ik zonder lucht deksel rij? optrekken enz. moet er dan iets anders over heen of gewoon zonder de deksel en alleen de powerfilter in de bak?
had gedacht dat hij mooi zou passen maar helaas.
maar kan iemand me wat meer zeggen over de rook bij de uilaat?
en de knallen/ onregelmatig toeren draaien.
tevens geeft het meer koppel als ik zonder lucht deksel rij? optrekken enz. moet er dan iets anders over heen of gewoon zonder de deksel en alleen de powerfilter in de bak?
-
- Quadracer
- Contacteer:
die rook da van de uitlaat af komt zal wel tijdelijk zijn ze zullen daar wss iets op doen voor ze te doen blinke zal er wel van af gaan wss
die kanalen is wss omdat u carbu nog niet is afgesteld op dees demper ook u toeren probleem zal wel bij u afsteling te maken hebben
als ge hem af steld is da zeker weg
die kanalen is wss omdat u carbu nog niet is afgesteld op dees demper ook u toeren probleem zal wel bij u afsteling te maken hebben
als ge hem af steld is da zeker weg
2-takt zal altijd het beste blijven