DQT Movies
DQT Movies
Vanaf nu staan de filmpjes van DQT op een aparte server in Duitsland, onbeperkt in Dataverkeer en onbeperkt in opslagruimte.
We hebben deze server gesponsord gekregen door Powerhost Web Services, Die mannen wil ik hier even bedanken !
De rechtstraakse link naar onze verzameling :
http://movies.dqt.be
Als er nog filmpjes zijn die er NIET op staan, geef even een seintje, want ik geraak langzaam de tel kwijt
En laat even weten welke snelheid jullie halen bij het downloaden, alvast bedankt !
Erwin
We hebben deze server gesponsord gekregen door Powerhost Web Services, Die mannen wil ik hier even bedanken !
De rechtstraakse link naar onze verzameling :
http://movies.dqt.be
Als er nog filmpjes zijn die er NIET op staan, geef even een seintje, want ik geraak langzaam de tel kwijt
En laat even weten welke snelheid jullie halen bij het downloaden, alvast bedankt !
Erwin
Ik heb nog een 7 filmjes die er nog niet bij staan. En DQT - Quadfever staat er niet volleig op
De download snelheid is hier 416kb/sec
De download snelheid is hier 416kb/sec
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.DQT.be - www.jumpingjet.be - www.powerhost.be
-
- Quad Expert
72.2MB in 1 seconde eerst bekijken en dan doel opslaanIvoman schreef:pieksnelheid 570kb/s !
en lager dan 414kb/s ging hij nie
4x4_211104.wmv (72.2 MB) in 1.30 min gedownload
zeer mooi
DQT_Erasmus, Making Friends Gives Winning Teams
Zo te zien bolt de server goed
Vanuit US heb ik zelfs reacties gekregen van snelheden tot 700K/sec...
En over bandbreedte moest ik me absoluut geen zorgen maken, zei mijn host nog
We zitte tot vandaag toch alweer op 33 Gb, zonder dat er nieuwe filmpjes zijn bijgekomen. De topdag was de 10de, toen gin er 8.9Gb aan data buiten op één dag !
Vanuit US heb ik zelfs reacties gekregen van snelheden tot 700K/sec...
En over bandbreedte moest ik me absoluut geen zorgen maken, zei mijn host nog
We zitte tot vandaag toch alweer op 33 Gb, zonder dat er nieuwe filmpjes zijn bijgekomen. De topdag was de 10de, toen gin er 8.9Gb aan data buiten op één dag !
-
- Quadracer
bij 4x4 pieksnelheid 713kb/sec en nie lager dan 650kb/sec
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadracer
wow da's snel banshee lover
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...