240 KIT BLASTER
Ik zou het NIET doen.
Maar je moet het zelf weten. Ik denk dat het kwa kosten niet efficient is om met een Blaster als basis door te gaan.
Als je een 400 neemt heb je bovendien een betere handling.
Als je bij 2takt wilt blijven kun je ook richting 250R denken....
Als je toch met de blaster door wilt gaan, een hele kit, dan ben je denk ik ver over de 1000 euro kwijt.
EDIT: Zie hier op http://www.vcatv.com/PBengine.htm
CT Racing Sonic, all in, (incl carb en uitlaat), 1345 dollar.
Voordat het hier is ben je nog wat extra kwijt, bovendien laat je het erop zetten of doe je dat zelf?
Bovendien moet je de koeling waarschijnlijk aanpassen...
Zou zeker 1500 als richtbedrag aanhouden.
Maar je moet het zelf weten. Ik denk dat het kwa kosten niet efficient is om met een Blaster als basis door te gaan.
Als je een 400 neemt heb je bovendien een betere handling.
Als je bij 2takt wilt blijven kun je ook richting 250R denken....
Als je toch met de blaster door wilt gaan, een hele kit, dan ben je denk ik ver over de 1000 euro kwijt.
EDIT: Zie hier op http://www.vcatv.com/PBengine.htm
CT Racing Sonic, all in, (incl carb en uitlaat), 1345 dollar.
Voordat het hier is ben je nog wat extra kwijt, bovendien laat je het erop zetten of doe je dat zelf?
Bovendien moet je de koeling waarschijnlijk aanpassen...
Zou zeker 1500 als richtbedrag aanhouden.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
Ludovic 250
- Quadrunner

- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer:
-
Bartje 400
- Quadracer

- Berichten: 1337
- Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
- Locatie: limburg
dat erop zette doet pa zelf....maaralsk de blaster hou spaar ik heel wa geld uitTeunie schreef:Ik zou het NIET doen.
Maar je moet het zelf weten. Ik denk dat het kwa kosten niet efficient is om met een Blaster als basis door te gaan.
Als je een 400 neemt heb je bovendien een betere handling.
Als je bij 2takt wilt blijven kun je ook richting 250R denken....
Als je toch met de blaster door wilt gaan, een hele kit, dan ben je denk ik ver over de 1000 euro kwijt.
EDIT: Zie hier op http://www.vcatv.com/PBengine.htm
CT Racing Sonic, all in, (incl carb en uitlaat), 1345 dollar.
Voordat het hier is ben je nog wat extra kwijt, bovendien laat je het erop zetten of doe je dat zelf?
Bovendien moet je de koeling waarschijnlijk aanpassen...
Zou zeker 1500 als richtbedrag aanhouden.
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
Ludovic 250
- Quadrunner

- Berichten: 873
- Lid geworden op: do 28 aug, 2003 16:06
- Locatie: grimbergen
- Contacteer:
-
Bartje 400
- Quadracer

- Berichten: 1337
- Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
- Locatie: limburg
we kenne n mechanieker die doet niets anders,,,,
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Je spaart zeker geen geld uit.Blaster boy 13 schreef:dat erop zette doet pa zelf....maaralsk de blaster hou spaar ik heel wa geld uitTeunie schreef:Ik zou het NIET doen.
Maar je moet het zelf weten. Ik denk dat het kwa kosten niet efficient is om met een Blaster als basis door te gaan.
Als je een 400 neemt heb je bovendien een betere handling.
Als je bij 2takt wilt blijven kun je ook richting 250R denken....
Als je toch met de blaster door wilt gaan, een hele kit, dan ben je denk ik ver over de 1000 euro kwijt.
EDIT: Zie hier op http://www.vcatv.com/PBengine.htm
CT Racing Sonic, all in, (incl carb en uitlaat), 1345 dollar.
Voordat het hier is ben je nog wat extra kwijt, bovendien laat je het erop zetten of doe je dat zelf?
Bovendien moet je de koeling waarschijnlijk aanpassen...
Zou zeker 1500 als richtbedrag aanhouden.
Er stond pas voor 3500 een 400ex te koop....
Bovendien zijn er verschillende z400's te koop voor ca. 5000 die heel wat beter en confortabeler lopen.....
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
Bartje 400
- Quadracer

- Berichten: 1337
- Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
- Locatie: limburg
die staat er nu ni meer
ik ben ma ne kleine moet geen grotere hebbe gewoon een snellere en dan denk ik da ik de blaster beter hou en gewoon andere kit steek
maarja sommige zegge doen en sommige rade het echt af .. ik weet hteecht ni meer
ik ben ma ne kleine moet geen grotere hebbe gewoon een snellere en dan denk ik da ik de blaster beter hou en gewoon andere kit steek
maarja sommige zegge doen en sommige rade het echt af .. ik weet hteecht ni meer
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Als hij zn Blaster en al zn opties verkoopt en 1500 bijlegt dan heeft hij een andere quad.Robby schreef:voor 1500€ heb je nog geen nieuwe quad,en een blaster kan je echt loeihard doen gaan met zo een kitjes. en projectjes en revieuws kunnen we wat van leren.
Natuurlijk is het interessant om te volgen, ik geef alleen mijn advies.
Een andere quad is een veel betere investering, zeker voor iemand van zijn leeftijd.
Een opgefokte Blaster zal ook een stuk minder betrouwbaar zijn dan een standaard 400....
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
Bartje 400
- Quadracer

- Berichten: 1337
- Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
- Locatie: limburg
z400 wil ik ni het liefst hou ik de blaster als het allemaal goed getuned en afgesteld is zal het ook wel betrouwbaar zijn niet? meschien ni zo betrouwbaar als ne 400 maar wel zeker zo snel
zou daar garantie op te krijge zijn?
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
Robby
- Quad Expert

- Berichten: 2209
- Lid geworden op: zo 15 feb, 2004 23:20
- Locatie: ternat
- Contacteer:
met de slijtage ga je blijven zitten zoals nu, goed inrijden,juist afstellen en voor genoeg koeling zorgen en kan geen probleem zijn.Blaster boy 13 schreef:z400 wil ik ni het liefst hou ik de blaster als het allemaal goed getuned en afgesteld is zal het ook wel betrouwbaar zijn niet? meschien ni zo betrouwbaar als ne 400 maar wel zeker zo snelzou daar garantie op te krijge zijn?
-
Bartje 400
- Quadracer

- Berichten: 1337
- Lid geworden op: za 07 aug, 2004 22:42
- Locatie: limburg
het afstelle gaat denk ik dna toch gebeure door de dealer die zulle wel wete wa ze doen!
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...


