=| Project :: KTM Dale |=
[quote="SlOoT"]
ik heb hetzelfde voor had met de carbu van mijn LC4, hij is gewoon niet gemaakt om mee te crossen. 'k heb zelf ook vanalles geprobeerd om hem goed te krijgen maar niets werkte echt!!
Tenslotte heb ik er een FCR opgezet, quad rijdt nu super en heeft zelfs nog een aantal PK's meer!
``
indien ik je ergens kan mee helpen moet je maar mailen info@ketchonaise-graphics.com
ik heb hetzelfde voor had met de carbu van mijn LC4, hij is gewoon niet gemaakt om mee te crossen. 'k heb zelf ook vanalles geprobeerd om hem goed te krijgen maar niets werkte echt!!
Tenslotte heb ik er een FCR opgezet, quad rijdt nu super en heeft zelfs nog een aantal PK's meer!
``
indien ik je ergens kan mee helpen moet je maar mailen info@ketchonaise-graphics.com
Vandaag wezen crosse en na een goede anderhalf uur rijden ga ik over een springbult, land ik en inneens maakt die quad vet veel lawaai
Ik kijke onder me en zie ik dat 1 van die uitlaatpijpen er half af is Ik toen rustig van de baan gegaan en langs de kant gezet en daarna de quad eens ff goed bekeken.
Blijkt dat de ophanging van de tussendemper gescheurd is en daardoor ook 1 van de ophangingen van de einddemper gescheurd is, met als gevolg dat de hele uitlaat een paar cm lager hangt. Hebben we van het weekend dus weer wat te doen.
Ik kijke onder me en zie ik dat 1 van die uitlaatpijpen er half af is Ik toen rustig van de baan gegaan en langs de kant gezet en daarna de quad eens ff goed bekeken.
Blijkt dat de ophanging van de tussendemper gescheurd is en daardoor ook 1 van de ophangingen van de einddemper gescheurd is, met als gevolg dat de hele uitlaat een paar cm lager hangt. Hebben we van het weekend dus weer wat te doen.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Uitlaat hangt weer op de plek, en hopelijk blijft ie dit keer langer op de plek
Wel hebben we een klein scheurtje ontdekt in de onderbeugel, die je los kan halen om de motor eronderuit te halen, waar ook de middelste ophangingspunten aan zitten. Is niet zo ernstig en eenvoudig op te lossen, dat wordt volgend weekend gedaan.
Verder zit alles nog op de plek en ziet het er allemaal goed uit.
Wel hebben we een klein scheurtje ontdekt in de onderbeugel, die je los kan halen om de motor eronderuit te halen, waar ook de middelste ophangingspunten aan zitten. Is niet zo ernstig en eenvoudig op te lossen, dat wordt volgend weekend gedaan.
Verder zit alles nog op de plek en ziet het er allemaal goed uit.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
-
- Quadracer
- Contacteer:
iedere jongen van onder de 20 en boven de 3,5 jaar oud heeft dat toch al lang in zijn mp3speler ik bedoel navogatiesysteem ik bedoel telefoon gebouwd zitten!!! Oh maar dan ist geluid slecht en daar ging het eigenlijk ook een beetje om.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
-
- Quadracer
- Contacteer:
Mag je met zoeen tegenwoordig nog wel de school in wij werden al van school gestuurd als we geen nikes hadden laat staan als je geen walkman had dan kon je het gewoon schudden.SlOoT schreef:Ik heb wel een telefoon, maar daar kan ik alleen maar mee bellen en SMSen
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."