Wat is de ideale baanquad voor mij?

Laat forumgebruikers stemmen a.d.h.v. een poll !

Wat is de ideale baanquad voor mij?

Raptor
21
35%
Banshee
17
28%
Kfx 700
9
15%
Bombardier DS 650
13
22%
 
Totaal aantal stemmen: 60

Domi
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 29 feb, 2004 23:35

Bericht door Domi »

voor de verzekering is normaal gezien geen probleem. Dat heb ik nu ook met de warrior. Wat ik wel zag, die wat bij Jumpingjet staat is gehomologeerd als landbouwvoertuig. Wat houdt dit juist in qua wetgeving op de weg?
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Berichten: 2075
Lid geworden op: do 02 dec, 2004 13:37
Locatie: O-Vlaanderen
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

als je alles goed leest in uw verzekering van een landbouwvoertuig mag je er enkel met naar het veld rijden en dat maximulm in een straal van 20 km en je mag er niet met twee op zitten is zo gehomologeerd zal u pm sturen hoe het wel kan en wie het doet voor met twee er op te kunnen
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Domi
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 29 feb, 2004 23:35

Bericht door Domi »

Vraag me dan af waarom Peter Nys zegt dat iedereen ermee mag rijden. Da zal wel, maar dan toch onder beperkte omstandigheden. :(
Sharky #3
Quad Master
Quad Master
Berichten: 1557
Lid geworden op: ma 14 feb, 2005 11:46
Locatie: Oost Vlaanderen

Bericht door Sharky #3 »

peet schreef:als je alles goed leest in uw verzekering van een landbouwvoertuig mag je er enkel met naar het veld rijden en dat maximulm in een straal van 20 km en je mag er niet met twee op zitten is zo gehomologeerd zal u pm sturen hoe het wel kan en wie het doet voor met twee er op te kunnen

ik heb die lijn uit mijn contract laten schrappen, enkel weet ik niet of ik iemand mag voeren
:?
Domi
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 614
Lid geworden op: zo 29 feb, 2004 23:35

Bericht door Domi »

Was hij bij jou dan ook gehomologeerd als landbouwvoertuig? Vind het redelijk begaaid, want zo een quad voor die prijs...zou toch ideaal zijn,niet?!
Plaats reactie