stunt op KXR 250
stunt op KXR 250
dit filmke vind ik eigenlijk nog best goed is eens iets anders dan altijd die amerikaanse filmen. Het is van onze Franse buurmannen
http://delirquad.fr.st/videos/internet.wmv
http://delirquad.fr.st/videos/internet.wmv
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Ik heb nog een filmke gevonden. niet speciaal maar er zijn er hier mss die dat graag zien http://www.citlink.net/~juveniletendenc ... ndwhat.WMV
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadracer
- Berichten: 1276
- Lid geworden op: ma 04 apr, 2005 09:34
- Locatie: Bree-Tongerlo
da eerste filmpke is knap vindk!
gelijk een van die kymco's een baar me wielekes aan da heb'k ook op skelter gezet , alsk nu hard achteruit rij en rem dan land die daarop en kank me voorkant rechtomhoog doorrijde
gelijk een van die kymco's een baar me wielekes aan da heb'k ook op skelter gezet , alsk nu hard achteruit rij en rem dan land die daarop en kank me voorkant rechtomhoog doorrijde
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Ma weet er iemand hoe dat liedje noemt van op de eerste video
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Toeschouwer
- Berichten: 28
- Lid geworden op: zo 25 jul, 2004 12:38
- Locatie: hasselt
- Contacteer:
*
wa kost zo eentje
de kymco kxr kost 5,352.00EUR
goe machientje rij zelf met een kymco kxr 250
goe machientje rij zelf met een kymco kxr 250
A.T.T. RACING www.attracing.be
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
ik heb medelijden met de quad
weet iemand wat voor een quad dat is ??
weet iemand wat voor een quad dat is ??
A.T.T. RACING www.attracing.be
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
Kymco is bij onze zuiderburen zowat de best verkopende quad en sinds zijn intrede op de markt eerder een referentie geworden voor de gevestigde waarden, dan een zoveelste concurrent. Vorig jaar werd de KXR250 er uitgeroepen tot beste gehomologeerde quad van het jaar door het franse magazine "Le monde du Quad"
In frankrijk hebben ze zelfs een eigen kampioenschap: Kymco Quad Trophy.
Gelijkaardig aan de KXR250 is er de MXU250 die mechanisch identiek is, maar van uiterlijk eerder aanleunt bij de utilities.
Ik vond ze beide wat zwak accelereren (al deed de MXU het ietwat beter door een verbeterde uitlaatlijn). In lage toeren redelijk wat kracht en een topsnelheid van net geen 90km/u.
De schijfremmen presteren ook niet echt denderend, en na terreingebruik en het zien van wat modder neemt je best voldoende remweg in acht.
De ideale quad om kennis te maken met het wereldje en je eerste stapjes te zetten.
In frankrijk hebben ze zelfs een eigen kampioenschap: Kymco Quad Trophy.
Gelijkaardig aan de KXR250 is er de MXU250 die mechanisch identiek is, maar van uiterlijk eerder aanleunt bij de utilities.
Ik vond ze beide wat zwak accelereren (al deed de MXU het ietwat beter door een verbeterde uitlaatlijn). In lage toeren redelijk wat kracht en een topsnelheid van net geen 90km/u.
De schijfremmen presteren ook niet echt denderend, en na terreingebruik en het zien van wat modder neemt je best voldoende remweg in acht.
De ideale quad om kennis te maken met het wereldje en je eerste stapjes te zetten.
When going gets tough, the tough get going
weet ik
ik heb namelijk zelf een kymco kxr 250 maar mijn kxr haalt juist geen 90 maar hij is wel niet standaard ik heb er een wileyco uitlaat op staan een variokit en ook nog een carbu-kit
wij zijn verdeler van kymco maar heb nog niet met een mxu gereden dus kan ik daar gen oordeel van geven
maar wat vin jij de beste Toine de mxu of kxr
groetjes timo
ik heb namelijk zelf een kymco kxr 250 maar mijn kxr haalt juist geen 90 maar hij is wel niet standaard ik heb er een wileyco uitlaat op staan een variokit en ook nog een carbu-kit
wij zijn verdeler van kymco maar heb nog niet met een mxu gereden dus kan ik daar gen oordeel van geven
maar wat vin jij de beste Toine de mxu of kxr
groetjes timo
A.T.T. RACING www.attracing.be
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
Officieel deler Polaris,Kymco,E-Ton
Daar de MXU en de KXR motorisch en qua ophanging/chassis identiek zijn liggen de verschillen niet erg uit elkaar.
Toen ik de MXU getest heb, lagen er Kenda Pathfinder bandjes op en deze presteerden aanzienlijk minder goed onroad dan de Kend Klaws van de KXR. Hierdoor stuurde de quad naar mijn aanvoelen ook zwaarder, dus dat was een minpuntje.
Daarnaast vind ik de MXU over de gehele lijn beter (bagagerek, lichten, ...). Qua looks vind ik hem knapper en de voetbeschermers maken dat je tijdens een kort ritje niet direkt vuil wordt. Handig als je de quad ook gebruikt om wat rond de kerk te rijden.
De KXR vind ik van motor niet krachtig genoeg om te spelen in het terrein, duurt te lang voor hij uit de startblokken wegkomt. De motor is dan weer wel geschikt om te cruisen met de MXU.
Als ik mocht kiezen de MXU. Kan alles wat de KXR kan en bied meer voordelen.
Toen ik de MXU getest heb, lagen er Kenda Pathfinder bandjes op en deze presteerden aanzienlijk minder goed onroad dan de Kend Klaws van de KXR. Hierdoor stuurde de quad naar mijn aanvoelen ook zwaarder, dus dat was een minpuntje.
Daarnaast vind ik de MXU over de gehele lijn beter (bagagerek, lichten, ...). Qua looks vind ik hem knapper en de voetbeschermers maken dat je tijdens een kort ritje niet direkt vuil wordt. Handig als je de quad ook gebruikt om wat rond de kerk te rijden.
De KXR vind ik van motor niet krachtig genoeg om te spelen in het terrein, duurt te lang voor hij uit de startblokken wegkomt. De motor is dan weer wel geschikt om te cruisen met de MXU.
Als ik mocht kiezen de MXU. Kan alles wat de KXR kan en bied meer voordelen.
When going gets tough, the tough get going