*** PROJECT THUNDER ***
ik rij op het monet zonder luchtfilterdeksel , maar ik ben aan het wachten tot ik een andere outerwears binnen krijg .
Dan zaag ik deze kapot en plak de outerwear erop en pers die met en beugel vast op het luchtfilterdeksel .
De sturrdemper is dezelfde als die van pep , maar zonder beugels . Ik gebruikt deze al 2 seizoenen zonder problemen . Je kan ze regelen op 7 standen !
Ja , nu nog een aantal andere zaken monteren en dan racen maar !
Dan zaag ik deze kapot en plak de outerwear erop en pers die met en beugel vast op het luchtfilterdeksel .
De sturrdemper is dezelfde als die van pep , maar zonder beugels . Ik gebruikt deze al 2 seizoenen zonder problemen . Je kan ze regelen op 7 standen !
Ja , nu nog een aantal andere zaken monteren en dan racen maar !
heb je er ooit wel eens op gereden of koop je alleen maar dure spulletjes?
Laat eens een actiefoto zien. effe een lekkere wheely ofzo.
Ik heb ook een quad maar die ziet er niet uit. onder de bagger enzo, je weet wel dat krijg je ervan als je hem gebruikt.
Je bent trouwens niet erg orgineel met dat "project thunder" een jaar geleden was dat al op yfz central te zien !
maar wel een lekker machientje, mooier als de mijne !
Ik heb ook een quad maar die ziet er niet uit. onder de bagger enzo, je weet wel dat krijg je ervan als je hem gebruikt.
Je bent trouwens niet erg orgineel met dat "project thunder" een jaar geleden was dat al op yfz central te zien !
Niet zo negatief jong, laat zelf maar eens wat zien.tommy schreef:heb je er ooit wel eens op gereden of koop je alleen maar dure spulletjes?
Als je je quad goed onderhoudt ziet hij er ook goed uit.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Jaloers ?
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er even graag aan sleutel en tune dan dat ik er mee rijdt. Is de andere kant van de hobby.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er even graag aan sleutel en tune dan dat ik er mee rijdt. Is de andere kant van de hobby.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team