dit klopt niet ! de dubbele regeling is de PRX versie !
greeeetz
ps : mijne zijn trouwens 36 PRC
Vraag dit dan maar eens na aan Johan De Cuyper!
het klopt niet zoveel ben ik zeker ! de PRX heeft dubbel regeling !
de PRC is de normale versie zoals de reiger is ! de PC versie vindt ik eigenlijk schandalig dat ze dit nog verkopen ! je koopt een afthermarket veer en dan heb ge nog geen rebound demping ! deze veren zullen wss wel te doen zijn voor supermotard ! voor mx ben je beter af met compressie en rebound regeling !
de PRX heeft dubbel ingaande demping (hi/low) eigenlijk ! en ook nog steeds maar een enkel uitgaande demping !
dit is de PRX met dubbele regeling ! ziet ge duidelijk aan de knopjes aan de piggy back è een grote knop voor de HI instelling en een vijsje daarin voor de low instelling !
PRX =
46 PRX
P - Piggy back
R - Rebound Adjuster X - 2 way Adjuster ==> dubbele regeling !
Q - Progressive Damping
Spring Preload Adjuster
~JoAcHiM~ schreef:Kun je eens uitleggen hoe high en low in elkaar zit? Ik heb iets in mijn gedachten maar ik weet niet of ik gelijk heb.
Is het een groot verschil tussen ingaande demping met en zonder H/L?
high=snelle ,korte ongelijkheden absorberen(korte stootjes achter mekaar) en low=lange oneffenheden uitdempen(grotere bultjes)
als gewoon recratief rijder zal ik niet dat moeilijke systeem nemen met high en low(staat wel interessant) maar je kunt er ook te veel aan afstellen,en de kans dat het slechter ervan wordt is ook groter.als pro heb je er wel meer aan.