wie van jullie weet hoelang dat het bij jumping jet door voor dat ge de papieren van de quad krijgt ben nu een week aan het wachten en dit duurt mij al veel te lang,want hij staat hier in de garage en ik kan er niet op rijden.
stevo schreef:wie van jullie weet hoelang dat het bij jumping jet door voor dat ge de papieren van de quad krijgt ben nu een week aan het wachten en dit duurt mij al veel te lang,want hij staat hier in de garage en ik kan er niet op rijden.
greetz
mja 1 tot 2 weken is toch vrij normaal denk ik hoor... maar zeker kan ik 't nie zeggen, ik koop altijd 2de hands, daar zitten ze bij
stevo schreef:wie van jullie weet hoelang dat het bij jumping jet door voor dat ge de papieren van de quad krijgt ben nu een week aan het wachten en dit duurt mij al veel te lang,want hij staat hier in de garage en ik kan er niet op rijden.
greetz
mja 1 tot 2 weken is toch vrij normaal denk ik hoor... maar zeker kan ik 't nie zeggen, ik koop altijd 2de hands, daar zitten ze bij
das raar... ik bestelde mijn Z, een week later had ik hem direct met alle papieren in! wel niet via TUV keuring, gewoon de volledig legale weg
ze zijn mij al van voorige week aan het beloven dat ze ze gaan binnen krijgen,en vrijdag hebben ze gezegt maandag of dinsdag wat vooruitleg gaan ze morgen hebben,voor het zelfde geld houden ze de papieren achter voor het een of ander, ze hebben toch hun geld gehad en ik mijn quad
stevo schreef:ze zijn mij al van voorige week aan het beloven dat ze ze gaan binnen krijgen,en vrijdag hebben ze gezegt maandag of dinsdag wat vooruitleg gaan ze morgen hebben,voor het zelfde geld houden ze de papieren achter voor het een of ander, ze hebben toch hun geld gehad en ik mijn quad
greetz
dat gaan ze niet doen, maak je maar géén zorgen, ze hebben ook 'n naam hoog te houden hoor.
Zo rap ze die hebben zal je die zeker krijgen !
Reden is simpel : Yamaha quads worden rechtstreeks aan dealers geleverd door Yamaha Europe. Papieren komen van Belgische invoerder D'ieteren en dat volgt pas na de levering en daar zit wat tijd tussen. Geen zorgen maken !