automaat of schakel
automaat of schakel
Ik heb een vraag een vriend van mij zegt dat automaatjes niet door boeken en veel slomer gaan als schakels is dat waar
het leven is net een quad je moet eruit halen wat erin zit
-
- Quad Master
Skicks schreef:zijt ge daar zeker van? ik dacht net van niet...Alfredo schreef:Als je 2 dezelfde modellen hebt, maar de ene is een automaat en de andere een manuele, gaat de automaat idd trager ja (en verbruikt hij meer)...
greetz,S
wees gerust, ik kan dat bevestigen
maar de kfx 700 is alles behalve sloom ze
Inderdaad.David, kfx 700 schreef:Skicks schreef:zijt ge daar zeker van? ik dacht net van niet...Alfredo schreef:Als je 2 dezelfde modellen hebt, maar de ene is een automaat en de andere een manuele, gaat de automaat idd trager ja (en verbruikt hij meer)...
greetz,S
Make my day !
Kawa KFX700 Limited Edition Lava (verkocht)
Kawa KFX700 Limited Edition Lava (verkocht)
-
- Quad Expert
ja maar neem je indetiek dezelfde quad aan een manuele gekoppeld dan gaat de manueel geschakenlde pittiger zijn hoor. net als bij een autoSmurf schreef:Inderdaad.David, kfx 700 schreef:Skicks schreef: zijt ge daar zeker van? ik dacht net van niet...
greetz,S
Mmm, als je een standaard quad neemt, dan wil ik wel gerust eens trekken tegen een Z400 ofzo, het zal verdikke kampen tot 40 a 50km/h
Ene tegenwoordig is een automaat in een auto sneller dan een vitesse, je moet al een krak zijn in het beheersen van schakelwerk met daarbij schakelen op het juiste moment, max.koppel.
In theorie zijn deze mss wat trager maar in de praktijk wil ik gerust met een 530d steptronic tegen een handgeschakelde uitpakken...mag gerust voor een bakje bier zijn
Verbruik is idd wat hoger, zeker bij quads !!
Ene tegenwoordig is een automaat in een auto sneller dan een vitesse, je moet al een krak zijn in het beheersen van schakelwerk met daarbij schakelen op het juiste moment, max.koppel.
In theorie zijn deze mss wat trager maar in de praktijk wil ik gerust met een 530d steptronic tegen een handgeschakelde uitpakken...mag gerust voor een bakje bier zijn
Verbruik is idd wat hoger, zeker bij quads !!
>> Black PoWeR BOOST = RaptoR RuleS <<
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-
-= Dynojet - full FP - nerfs - Dirts - spoorverbr. - INOX bumper =-
<< MetaLLiC rEd BeAr = gRiZzLy 4x4 rUlEs >>
-= Full alu Big Bear - ITP chroom - chroom bagage - verstraler - chroom spiegels =-