laatste nieuws

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
doubletracing
Quadracer
Quadracer

laatste nieuws

Bericht door doubletracing »

vandaag in het groot in de gazet.

HAAL QUADS VAN DE WEG en er gebeuren minder ongevallen met de jeugd...ook pockets en jet-ski's zouden moeten verboden worden zegt ene JOHAN DEMOL.(verkeersexpert)

de grootste zever en dingen die niet kloppen over quads staan vandaag in het laatste nieuws!
weer goeie reclame zou ik zeggen... :x :twisted:
gas geven is niets , tis er blijven opzitten!

www.depannagedoublet.be
Ralph
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door Ralph »

Als je alle voertuigen van de straat haalt gebeuren er helemaal geen ongelukken meer :roll:
carlito
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door carlito »

pff laatste nieuws,
stoeme media geile gazet
is bijna den blik aant worden
kfx400, nerfs, killswitch, shockcovers, reigers vooraan, verbreede a armen, en nog wa komende
blasterboy
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door blasterboy »

waart vind je da artikel ergens online ? echt dikke zever tss
ktm sx 450 '09
Yamaster
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Yamaster »

Ik zal eens kijken of ik hier de gazet nog kan vinden en zal er dan ook een foto van maken zodat je kan lezen
!Project YFZ 500 2t!
==> www.bojar-racing.be <==
Yamaster
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door Yamaster »

Hier is het artikel:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Dit is echt onze sport afbreken :( , zo kun je over moto's ook beginnen :roll: ...
!Project YFZ 500 2t!
==> www.bojar-racing.be <==
Skicks
Quadracer
Quadracer

Bericht door Skicks »

Idd, heb het ook juist gelezen! staan zinnen in als:
- Uitlaatklep voor het stressy leven zegt de ene, moordmachine zegt de andere
- razendsnelle onbetrouwbare voertuigen
- haal die rotdingen van de straat
- de ouders (!) moeten zorgen dat hun kinderen met deze dingen niet in de bossen rijden
...

die gast breekt zelfs kleine crossertjes onder ons af!!
verdient een ferme mep in z'n gezicht!
gewoon weer een andere debiel die de paus aanbid wss!!

greetz,S
Fré
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Fré »

White LTZ-450 - powered by MSD -
Alfredo
Quadracer
Quadracer

Bericht door Alfredo »

Komaan gast, dat is gewoonweg belachelijk. Ik kan ook een artikel beginnen over: "Haal alle oude en seniele mensen van de baan, want die zijn gevaarlijk !"... :evil:
Lewis
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Lewis »

haal johan de mol maar van de baan ! :twisted: mss is hij wel een verhoogd risico op ongevallen !

Denk gewoon dat het zover gaat komen dat je voor een quad een rijbewijs voor een motto zult moeten hebben, ze praten te veel over 16 jarige , en dat je u quad onder controle moet kunnen houden, en extra inkomsten he' ,
dat ze er een grote plaat op hangen, Dit ding kan ernstige schade toebrengen aan u gezondheid, beetje zoals bij de tabak en dan zwijgt iedereen er terug over :P
blasterke27
Quadrider
Quadrider

Bericht door blasterke27 »

dit is echt belachelijk zeker en vast da zinneke controle : nauwelijks :? dat ie zelf eens op een quad rijdt een quad kun je gemakkelijk onder controle hebben zelfs beter als een motor volgens mij :evil: als ze de quads van de straat moeten halen wat moeten ze dan wel niet met die racemotoren gister nog wij rijden 120 er kwam zo een motor voorbij gevlogen die zeker tegen de 200 ging :? wat is dan een gevaar op de weg vraag ik me af :?:
honda the power of dreams
honda trx400 !
tim slijkpaling
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door tim slijkpaling »

blasterke27 schreef:dit is echt belachelijk zeker en vast da zinneke controle : nauwelijks :? dat ie zelf eens op een quad rijdt een quad kun je gemakkelijk onder controle hebben zelfs beter als een motor volgens mij :evil: als ze de quads van de straat moeten halen wat moeten ze dan wel niet met die racemotoren gister nog wij rijden 120 er kwam zo een motor voorbij gevlogen die zeker tegen de 200 ging :? wat is dan een gevaar op de weg vraag ik me af :?:
200 maar :?

ik ken iemand en die heeft een suzuki hayabussa 1300 cc en die kan in eerste 160 km / uur en hij heeft er al 340 km / uur mee gereden dat ding gaat +- 360 km / uur :shock: :shock:

als je dat uutrekent is dat 1 sec om een groot voetbalveld in de lengte over te steken :?

en 10 sec per km :roll:

dus voor een 30 km ver te geraken doet hij er maar 5 min over :shock:

en daar zeggen ze dan toch niks over

maja ze zullen zelf wel ergens een harley hebben staan zekers waar ze tegen 40 km / uur mee door de stad tuffen met een op uitlaat eronder die dingen maken meer lawaai dan onze quads zenne :x :x :x
koeke
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door koeke »

Afbeelding
het zwaartepunt ligt vrij hoog en helt dus gemakkelijk over, zodat één ruk aan het stuur de vier wielen in de lucht kan gooien
Da mag hem is voordoen lijkt me wel leuk, ff aan u stuur trekken en me heel uw quad van de grond :? .

mss moet hij er eerst zelf is me rijden voor die lul wa uit zijn nek ligt te lullen.
1,5 jaar warior gereden
1,5 jaar quadloos
nu RAPTOR 700, a dream come true
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

heb'k gister (of eergister)ook gezien , een suzuki gsxr die over 't hasselt kiezel vloog , op het einde +200kmu
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
~JoAcHiM~
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door ~JoAcHiM~ »

Een quad kan 130 halen en weegt nauwelijk 200 kilo
Een beetje racemotor weegt evenveel en kan gemakkelijk het dubbele zoniet het DRIEDUBBELE halen!!!!!

grote bende onozelaars zijn het. ER vallen in een week tijd weer een tiental doden met vrachtwagens, auto's en waarschijnlijk moto's en één met een quad -> gevolg, quads moeten verbannen worden!! ONBEGRIJPELIJK

gelukkig zijn ze bij die verkeerscommisie niet van plan veel te veranderen en zien die nuchter in dat het nu zo eenmaal is dat er ongevallen gebeuren met iets waarvan ze met 5000 rijden in België.
KFX540
Plaats reactie