landbouwvoertuig 16 of 18 jaar??????????
- 
				cooper_361
- Quadfanaat 
landbouwvoertuig 16 of 18 jaar??????????
nou wil ik eindelijk eens met zekerheid weten hoe dat zit met landbouwvoertuigen mag je nu met een quad als landbouwvoertuig rijden vanaf je 16 of is het zoals iedereen zegt vanaf 18 geworden??

yfz 450    2004  ktm style
Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...

Laeger's achterbrug
öhlins achterveer
houser voorarmen
etc ...
Maar waar ligt dat landTeunie schreef:Ik heb het nagevraagd bij de politie en je mag er alleen mee van land naar land rijden.
Dus je hebt kans dat je de sjaak bent als ze je pakken. Om over verzekering dan nog maar te zwijgen.

2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"

Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
- 
				maikel oolders
- Easy Quadrider 
Ik heb ook een vraag over hoe het zit als je gaat crossen op een land en je hebt geen verzekering.
Ik wou namelijk wel gaan crossen met een motor (honda cr125) op een land, met toestemming van een boer. Maar als ik nu iets krijg (ongeval met iemand anders) dekt je W.A verzekering dat, omdat je nu niet op openbaar terrein bent?
Zoniet, kun je de motor laten verzekeren op een speciale manier? Ik ben namelijk 16 en heb geen motor rijbewijs uiterraard. Kan ik de motor dan wel verzekeren. Deze is ook niet goedgekeurd voor op de openbare weg.
Ik weet dat hier heel wat jonge quad crosser op het forum zitten, dus hoe doen jullie dat? Of gaan jullie naar een corssbaan, waar het zonder papier toestand kan?
Ik wil dus gewoon op een boer zijn land crossen zonder problemen. Hoe kan ik dit regelen. Ik woon in Nederland, ik weet niet of hier ook nog weer andere regels voor zijn dan in Belgiê.
Gr, Maikel.

Ik wou namelijk wel gaan crossen met een motor (honda cr125) op een land, met toestemming van een boer. Maar als ik nu iets krijg (ongeval met iemand anders) dekt je W.A verzekering dat, omdat je nu niet op openbaar terrein bent?
Zoniet, kun je de motor laten verzekeren op een speciale manier? Ik ben namelijk 16 en heb geen motor rijbewijs uiterraard. Kan ik de motor dan wel verzekeren. Deze is ook niet goedgekeurd voor op de openbare weg.
Ik weet dat hier heel wat jonge quad crosser op het forum zitten, dus hoe doen jullie dat? Of gaan jullie naar een corssbaan, waar het zonder papier toestand kan?
Ik wil dus gewoon op een boer zijn land crossen zonder problemen. Hoe kan ik dit regelen. Ik woon in Nederland, ik weet niet of hier ook nog weer andere regels voor zijn dan in Belgiê.
Gr, Maikel.
- 
				yamahakodiak
- Quadracer 
- 
				maikel oolders
- Easy Quadrider 
- 
				Ivoman #7
- Quad Expert 
- Contacteer:
Een verzekering die je dekt tegen schade aan derden (anderen) op een crossparcour zal je niet direct vinden. Dat is gewoon vragen naar moeilijkheden, vragen naar brokken, in de ogen van eender welke maatschappij. Zoiets krijgt je moeilijk tot niet verzekerd. Als je het verzekerd krijgt betaal je je blauw.
Op een parcour of off-road draai je voor je eigen en anderen hun schade, die je teweegbrengt, zelf op.

Op een parcour of off-road draai je voor je eigen en anderen hun schade, die je teweegbrengt, zelf op.
- 
				quadfreaky
- Quadfanaat 
nee je kan wel nog een oude blaster (tweedehands) kopen met landbouwkenteken. Maar ik denk niet dat je er nog zo veel zult vinden 

Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage

Op landbouwgrond kan je crossen mits toestemming van de eigenaar, is privégerond, eh.
En als je een ongeval krijgt denk ik ook dat het ieder zijn eigen deel is, daar gelden geen verkeersregels 

en als landbouwvoertuig, onder de 16 moet je toestemming krijgen, en als jullie geen landbouwbedrijf hebben, vrees ik ervoor dat je die krijgt???

En als je een ongeval krijgt denk ik ook dat het ieder zijn eigen deel is, daar gelden geen verkeersregels

en als landbouwvoertuig, onder de 16 moet je toestemming krijgen, en als jullie geen landbouwbedrijf hebben, vrees ik ervoor dat je die krijgt???
bm suspension

- 
				maikel oolders
- Easy Quadrider