Probl met achteras van Blaster is opgelost dmv. teflon ;)
-
- Quadracer
ik heb geloof ik ook pultoline , ik weet het niet zeker , ik weet wel dat er een oud model blaster op staat, vol syntetisch is het geloof ik
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Ja dat denk ik ook niet, castrol is een zeer goed merk.
Ik gebruikte die olie vroeger ook in mijn scooter en het blokje had 15.000 gelopen en liep nog perfect.
Nu doe ik nog steeds Castrol in mijn wagen, deze olie wat ik in mijn wagen doe kost 10 euro de L zelfs voor geschreven van het merk zelf uit.
Ik denk wel als je Castrol olie gebruik voor je quad moet je niet die wat ik hier heb gepost gebruiken maar wel Castrol TTS 100% vol syn.
Ben bij de dealer geweest van quads en hij zelf had er Putoline staan en Castrol.
Ik denk ééne goede raad doe gewoon geen olie van bij de GB,Aldi,Auto5 (norauto) in je quad dan zal je zeker geen problemen krijgen
Ik gebruikte die olie vroeger ook in mijn scooter en het blokje had 15.000 gelopen en liep nog perfect.
Nu doe ik nog steeds Castrol in mijn wagen, deze olie wat ik in mijn wagen doe kost 10 euro de L zelfs voor geschreven van het merk zelf uit.
Ik denk wel als je Castrol olie gebruik voor je quad moet je niet die wat ik hier heb gepost gebruiken maar wel Castrol TTS 100% vol syn.
Ben bij de dealer geweest van quads en hij zelf had er Putoline staan en Castrol.
Ik denk ééne goede raad doe gewoon geen olie van bij de GB,Aldi,Auto5 (norauto) in je quad dan zal je zeker geen problemen krijgen
-
- Quadfanaat