like to go hard ... but smart !!
like to go hard ... but smart !!
hallo...
om een beetje van de grote kosten van Het 4X4 rijden af te stappen met mijn landrover zou ik mij graag een yamaha grizzly aanschaffen....
aan de kenners en anciens hier ... waar doe ik de beste koop(en prijs) en krijg ik een goede service...? de bedoeling is om van de stress weg te zijn en extreem te gaan met de quad.
had het artikel gelezen in 4X4 activ quad over de grizzly en het lijk mij een juiste keuze voor mijn bedoelingen !
twijfels ?
tips ?
aanraders ?
greetz,
big L(androver)
(but soon landrover & quad)
om een beetje van de grote kosten van Het 4X4 rijden af te stappen met mijn landrover zou ik mij graag een yamaha grizzly aanschaffen....
aan de kenners en anciens hier ... waar doe ik de beste koop(en prijs) en krijg ik een goede service...? de bedoeling is om van de stress weg te zijn en extreem te gaan met de quad.
had het artikel gelezen in 4X4 activ quad over de grizzly en het lijk mij een juiste keuze voor mijn bedoelingen !
twijfels ?
tips ?
aanraders ?
greetz,
big L(androver)
(but soon landrover & quad)
Land Rover een grote kost?
Ik heb zelf ook een Defender, en dus ook een Grizzly.
Voor extreem te 4X4en is zo een Grizzly wel de goeie keuze.
Met Bear Claws of ander off-road rubber geraak je echt door elke modderpoel (waar je zelfs met een licht geprepareerde Def nie door komt).
Ik zou ook toch eens naar de recentere utility quads kijken van andere merken, ik denk aan de Kawa BF 750, Suz 700, Bomb 800,...
Oja, er komt (dit jaar nog?) waarschijnlijk een nieuwe Grizzly, waarschijnlijk een 700.
Greetz
Ik heb zelf ook een Defender, en dus ook een Grizzly.
Voor extreem te 4X4en is zo een Grizzly wel de goeie keuze.
Met Bear Claws of ander off-road rubber geraak je echt door elke modderpoel (waar je zelfs met een licht geprepareerde Def nie door komt).
Ik zou ook toch eens naar de recentere utility quads kijken van andere merken, ik denk aan de Kawa BF 750, Suz 700, Bomb 800,...
Oja, er komt (dit jaar nog?) waarschijnlijk een nieuwe Grizzly, waarschijnlijk een 700.
Greetz
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
David, kfx 700 schreef:tim slijkpaling schreef:je mag altijd de mijne kopen
is 2 maand oud
er staan itp mud lite banden op
een winch
velgen van itp
en het is een camouflage uitvoering
en er staan maar 900 km op
er is nooit mee gevalen of zo
voor meer info stuur me maar een pm
Ga je dan toch een Brute kopen?
dat heb ik niet gezegd he
mss een grizzly 125 cc want die brute force s moeten toch ook eens een eerlijke kans krijgen he
landrover is niet echt een grote kost maar ... als ge brokken rijd wil het zeggen dat ge erover gegaan zijt ... den disco is ook mijn dagelijks vervoer dus...
zou er dus graag is over gaan hé mannen !!
is de grizzly 2005 dan al een oud model ? of spreken we hier gewoon over de cilinder inhoud die lager is dan bij andere merken?
hij heeft een differentieel, onafhankelijke ophanging enz... en hij is minder duur dan de brute of king quad.
betere techniek misschien ?
is de grizzly 2005 dan al een oud model ? of spreken we hier gewoon over de cilinder inhoud die lager is dan bij andere merken?
hij heeft een differentieel, onafhankelijke ophanging enz... en hij is minder duur dan de brute of king quad.
landrover is niet echt een grote kost maar ... als ge brokken rijd wil het zeggen dat ge erover gegaan zijt ... den disco is ook mijn dagelijks vervoer dus...
-
- Toeschouwer
grizzly
Een Polaris moet je kopen man dat is pas een quad , staat veel steviger op zijn wielen dan een grizzly , dat is percies een boot een yamaha.L.D. schreef:Gewoon de cilinder-inhoud die "weinig" is.
Qua techniek nog altijd de top vind ik.
Neen, er kan een verschil zijn, maar geen groot verschil.big L schreef:polaris weegt direct wel een 100 kg meer bijna !!
de bombardiers die wegen anders ook wel een pak meer.
zijn de prijzen bij de officiele yamaha dealers overal hetzelfde ?
2015 Suzuki KQ 750AXi Power Steering Camo
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
Warn 2.5
Moose velgen
Maxxis Bighorns 26"
-
- Quadracer
- Contacteer:
grizzly is zeker goeie keuze, is niet voor niets de beste verkochte utility...
ik zou eens bij deliege gaan
www.deliegequads.be
hij maakt je zeker een mooie prijs
greetz
ik zou eens bij deliege gaan
www.deliegequads.be
hij maakt je zeker een mooie prijs
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !