Welke benzine?
-
- Quad Expert
yup, tis een zwjêng zoals we het zeggen.
De pakking waar wij het over hebben zit tussen blok en cilinder. Steek een dunnere pakking dan normaal, en de cilinder schuift naar beneden, maar de piston blijft op zijn plaats. Dus die komt in feit dieper in de cilinder, bijgevolg meer compressie, dus meer vermogen.
De pakking waar wij het over hebben zit tussen blok en cilinder. Steek een dunnere pakking dan normaal, en de cilinder schuift naar beneden, maar de piston blijft op zijn plaats. Dus die komt in feit dieper in de cilinder, bijgevolg meer compressie, dus meer vermogen.
White LTZ-450 - powered by MSD -
En dan zal de brandstof eerder ontbranden ? En daarom moet je naar 98 gaan, anders dan ontploft de motor ?Fré schreef:yup, tis een zwjêng zoals we het zeggen.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
hmm, dus ook iets minder cc's? aangezien je het knalruimte verkleint...??Fré schreef:yup, tis een zwjêng zoals we het zeggen.
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
van den eerste keer kerosine.. zal wel vooruitgaan !!
Mijn Garage: http://www.demodderberen.be/forum/garag ... le&CID=270
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-------------------------------------------------------
IK BEN DEN BOEMPA VAN ERASMUS, ik rij traag waar ik rap kan en rij rap waar ik traag moet ! www.quadclub.be
-
- Quadracer
- Contacteer:
Bij ons heeft een zwjêng een andere betekenisFré schreef:yup, tis een zwjêng zoals we het zeggen.
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
Kerosine ga je niet harder van rijden, het ontbrand alleen later waardoor je meer compressie kan maken door je kop te vlakken of zoals nu een dunnere pakking.Beachboyke69 schreef:van den eerste keer kerosine.. zal wel vooruitgaan !!
Dus hoe meer compressie hoe harder de klappen en dus pk's. Maar ook snellere ontbranding doordat er sneller druk is opgebouwd, en dan moet je ofwel 98 gebruiken of als je je kop extreem vlakt dan is kerosine de beste oplossing omdat het nog later ontbrand als 98.
-
- Easy Quadrider