en nu het toch over frieten gaat,
toen we eens in Amsterdam waren hadden we zo'n zin in frietjes (zoals ik dat gevoel bijna dagelijk heb)
Plots dachten we dat we het perfecte frietkot gevonden hadden, er ging een groot bord bovenaan waarop stond: Hier echte Belgische frieten!
Amai, als dat echte Belgische waren??
Ze zagen er echt erg vettig, te bruin en veel te dik uit, we zijn daar direct terug naar buiten gegaan en uiteindelijk naar Mac Donalds geweest, daar kan je niet missen met frieten te nemen, 't zijn praktisch overal dezelfde.
Ja, maar ik heb ze pas gegeten en ze vielen me tegen, daarvoor had ik ze heel lang niet op en herinnerde ik ze als lekker. Maar zou kunnen dat ik slechte had, zoals jij al zei worden er ook slechte verkocht onder de naam van de goede
Over dat ons bier gesproken, ik heb weleens zo'n Jupiler op, maar dat smaakte hetzelfde als Heineken. Zou me niks verbazen als het in de Heineken fabriek gemaakt wordt.
Kijk eens wat het meest verkochte bier in de wereld is, dat is volgens mij Heineken na Budweiser. Al smaakt Heineken naar bagger vind ik zelf.
terwijl dat stella en jupi dezelfde ingridienten met dezelfde hoeveelheid word gebrouwen (enkel een andere temperatuur dacht ik) vind ik dat er niets tegen Stella op kan hoor!!
hacht vinnek ok ni mis (Primus)
't allerslechtste dat ik tot nu toe in men kammesolle hem gekapt, is Carlsberg, jawade, wa ne zeik is me da!