ik wil in het aankomende seizoen wedstrijden gaan rijden bij de mon bij de blasters.
Moet ik dan een transponder kopen??
transponder
- blaster_Horst
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Niet als je gewone cross gaat rijden.
Is enkel bij Endurance bij mijn weten...
Is enkel bij Endurance bij mijn weten...
-= Team DQT =-
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Yamaha yfz 450 '06 Goldspeed - Holeshot - Kenda - Maessen - Team - Reiger - Renthal - Powermadd - Douglas - Duro - Lsr - Doma - Moose - Technoflex - Akraix - Tusk
DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Easy Quadrider
Re: transponder
Ja dat moet, maar had je voor zo'n vraag niet beter even naar de mon kunnen bellen. Dan weet je het in een halve minuut. En niet eerst drie verschillende antwoorden te krijgen.blaster_Horst schreef:ik wil in het aankomende seizoen wedstrijden gaan rijden bij de mon bij de blasters.
Moet ik dan een transponder kopen??
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Ja, die moet je samen met je startbewijs kopen. Je kan hem ook telkens huren maar dat is uiteindelijk duurder dan er 1 aanschaffen. Je hebt als je er 1 aanschaft je eigen transpondernummer en kan je via mylaps.com je eigen rondetijden bekijken als je inlogd.
Op www.mon.nl vind je allerlei informatie omtrend de startbewijzen en transponders ed.
Op www.mon.nl vind je allerlei informatie omtrend de startbewijzen en transponders ed.
- blaster_Horst
- Easy Quadrider