dat zal hun probleem zijn en ja hier werke er meer nie officieelNo Limit YFZ schreef:Kern van de zaak is dat Jumpingjet niet officieel werkt als jumpingjet maar onder de naam Vereniging Baeten-Vleesschouwer. Hierdoor onstaat zowel bij klanten als leveranciers verwarring.
jumping jet quads failliet ? -> spring levend!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Forum begint stilaan allegaartje te worden van "would be" quaddealers. Iedereen begint maar spullen aan te bieden, veelal stukken onder de normale marktprijs met marges waar normale verdelers niet van kunnen leven. Slechte evolutie is mijn mening.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad Expert
- Contacteer:
zal er niet op verbeteren Nikolas wie er met bezig is en het draaid goed dan komt er altijd een ander bij die de boel gaat verzeiken
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
In NL zijn de laatste tijd quad winkels als paddenstoelen uit de grond geschoten, iedereen denkt er wat aan te kunnen verdienen. Velen van die winkels verzuimen het verkopen van onderdelen, of soms zijn ze er niet eens. Maar het zijn nu zo veel winkels, dat kan gewoon niet gaan in zo'n klein landje. Dus ik verwacht dat er binnenkort weer veel mee stoppen omdat ze tot de conclusie komen dat er toch minder in te verdienen is dan ze eerst dachten.
Mijn motto is: 'Wacht geduldig af, het komt binnenkort wel goed'
Nederland "klein" landjeRalph schreef:In NL zijn de laatste tijd quad winkels als paddenstoelen uit de grond geschoten, iedereen denkt er wat aan te kunnen verdienen. Velen van die winkels verzuimen het verkopen van onderdelen, of soms zijn ze er niet eens. Maar het zijn nu zo veel winkels, dat kan gewoon niet gaan in zo'n klein landje. Dus ik verwacht dat er binnenkort weer veel mee stoppen omdat ze tot de conclusie komen dat er toch minder in te verdienen is dan ze eerst dachten.
belgie kan er drie maal denk ik
eens laten opmeten door no limit nog een jobke bij
daarom houden wij het als hobby en vooral plezant "fijn" in het nl dus
seeeeee yaaaaaa
www.quadtuning.be stay tuned!
for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS
moet nog op ; a arms ; stuurstab;en eingenlijk de wettelijke kit ook pffffff
for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS
-
- Quad Expert
- Contacteer:
laat die mannen maar doen met hun quad shopke
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
Oppervlakte, 41.526 km2 NEDERLAND~JoAcHiM~ schreef:Nederland is maar een klein beetje groter hoor dan belgie en geen 3x
30000 ongeveer denk ik belgie
dus gelijk heb je
www.quadtuning.be stay tuned!
for sale!YFZ 450
for sale!YFZ 450