It's a mfg error of Suzuki. The coolant eats up the magnesium from the clutchcover so coolant drains to the oil and BOOOOM. Mine is allready fucked up.
In the USA there's a reall wave on the way. Many many many people have the same problem. One has a clutch-cover that is totally corroded - there's an even bigger "tunnel" to the engine-oil than mine. It's that big that coolant drains out of the cover itself at the bottom
Vincenzo schreef:is da alleen maar bij de modellen 2005/ 2006 of hebben de 03-04 ook magnesium kovers?
alle modellen hebben magnesium clutch- en statorcovers, enkel de 2005/2006 hebben magnesium kleppendeksel. Het gaat hier om de clutchcover, dus het hele topic is in weze toepasbaar op alle kfx/z400's ooit gebouwd.
Vincenzo schreef:is da alleen maar bij de modellen 2005/ 2006 of hebben de 03-04 ook magnesium kovers?
alle modellen hebben magnesium clutch- en statorcovers, enkel de 2005/2006 hebben magnesium kleppendeksel. Het gaat hier om de clutchcover, dus het hele topic is in weze toepasbaar op alle kfx/z400's ooit gebouwd.
Vincenzo schreef:is da alleen maar bij de modellen 2005/ 2006 of hebben de 03-04 ook magnesium kovers?
alle modellen hebben magnesium clutch- en statorcovers, enkel de 2005/2006 hebben magnesium kleppendeksel. Het gaat hier om de clutchcover, dus het hele topic is in weze toepasbaar op alle kfx/z400's ooit gebouwd.
wa moete we nu doen?
niks speciaal, alleen zorgen dat je het juiste koelwater gebruikt...
Fré schreef:
alle modellen hebben magnesium clutch- en statorcovers, enkel de 2005/2006 hebben magnesium kleppendeksel. Het gaat hier om de clutchcover, dus het hele topic is in weze toepasbaar op alle kfx/z400's ooit gebouwd.
wa moete we nu doen?
niks speciaal, alleen zorgen dat je het juiste koelwater gebruikt...
en het welke is da? nie hetgeen dat erin zit ofzo?