welke pagina dan ga ik eens kijken!peet schreef:ik sta er zelfs onverwacht in het boekje
greetz
welke pagina dan ga ik eens kijken!peet schreef:ik sta er zelfs onverwacht in het boekje
pagina 33 als ik mij niet vergis staat zoon bruine vlek in een kleine foto David KFX700 en Ivoor (red king) staan oook op die foto ik draai mij juist om rode vest grijze helmSteffen schreef:welke pagina dan ga ik eens kijken!peet schreef:ik sta er zelfs onverwacht in het boekje
greetz
ik zie het precies wel beetje vuil he, kwas mss beter toch wel meegeweestpeet schreef:pagina 33 als ik mij niet vergis staat zoon bruine vlek in een kleine foto David KFX700 en Ivoor (red king) staan oook op die foto ik draai mij juist om rode vest grijze helmSteffen schreef:welke pagina dan ga ik eens kijken!peet schreef:ik sta er zelfs onverwacht in het boekje
greetz
ja je hebt iets gemist man was daar tof soms moest he wel ne keer trekken en duwenSteffen schreef:ik zie het precies wel beetje vuil he, kwas mss beter toch wel meegeweestpeet schreef:pagina 33 als ik mij niet vergis staat zoon bruine vlek in een kleine foto David KFX700 en Ivoor (red king) staan oook op die foto ik draai mij juist om rode vest grijze helmSteffen schreef: welke pagina dan ga ik eens kijken!
greetz
greetz
En het artiekel over DQTSebastien schreef:Heb het boekje nu helemaal uitgelezen en wat ik wel zeer geslaagd vond is het artikel over elka, mooie foto's.
nee een verslag over het rooiveld den 11 december da was pas de moeite ik ben bneieuwd of er veel fotos in gaan staanSebastien schreef:Heb het boekje nu helemaal uitgelezen en wat ik wel zeer geslaagd vond is het artikel over elka, mooie foto's.
Mss een idee voor de utility quads: een verslag over de uitstap naar wonck.