Quad naar quad communicatie, welke?
Quad naar quad communicatie, welke?
Ik wil me 'n setje gaan aanschaffen om tijdens de toertochten van quad naar quad met mekaar te kunnen babbelen, draadloos.
Wat is jullie ervaring hiermee, welke merken zijn goed, waar te krijge ?
Wat is jullie ervaring hiermee, welke merken zijn goed, waar te krijge ?
-
- Quadracer
ge kunt misschien eens naar motorshop claessens daar bellen , die met die harleys allemaal , die hebben da ook , en is nie ver rije
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quad Master
op ralph zijn site heb ik dat gezien
ik kan geen directe link geven
dus ga naar www.quadtuning.nl
Elektronica--> Communicatie
ik kan geen directe link geven
dus ga naar www.quadtuning.nl
Elektronica--> Communicatie
Fox setje is dat, met uhm hoe heet dat nou (ja het is laat) ohja, VOX, gaat dus aan bij het praten, dit is een keelmicrofoon, die neemt trillingen op van je stembanden, dan heb je geen geruis van de wind of herrie van de motor. Ik heb ze eigenlijk nog nooit geprobeerd, zal dat morgen eens doen, dan weet ik te zeggen of het echt goed werkt.
Wij schaften ons destijds ieder een cobra-cb aan met headset die in
de helm ingebouwd werd.
Heeft ook vox, maar geeft bij gebruik van die vox daarentegen ook tamelijk wat ruis en vrij veel ongewenst inschakelen.
Het handigste met dit systeem is niet de vox gebruiken maar de met de headset meegeleverde knop te installeren op je stuur. Even de knop indrukken als je wat te vertellen hebt.
Hang je wel met een kabel verbonden aan je stuur, wat 'vlug es afstappen' bemoeilijkt. Met als gevolg dat de cobra's nu enkel nog gebruikt worden bij het in-groep-in-auto-rijden.
Het systeem wat Ralph daar voorstelt lijkt me wel niet mis... .
de helm ingebouwd werd.
Heeft ook vox, maar geeft bij gebruik van die vox daarentegen ook tamelijk wat ruis en vrij veel ongewenst inschakelen.
Het handigste met dit systeem is niet de vox gebruiken maar de met de headset meegeleverde knop te installeren op je stuur. Even de knop indrukken als je wat te vertellen hebt.
Hang je wel met een kabel verbonden aan je stuur, wat 'vlug es afstappen' bemoeilijkt. Met als gevolg dat de cobra's nu enkel nog gebruikt worden bij het in-groep-in-auto-rijden.
Het systeem wat Ralph daar voorstelt lijkt me wel niet mis... .
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Wij gebruiken de Fire Fox setjes. Blijven redelijk fragiel en blijft een kabel gedoe. In volle wedstrijd met wisselen van piloot en zo blijft het een sukkeling. Al is het zeker een van de betere systemen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
- Quad Expert
- Contacteer:
klik > Bike-to-Bike Radio KitNo Limit YFZ schreef:Wij gebruiken de Fire Fox setjes. Blijven redelijk fragiel en blijft een kabel gedoe. In volle wedstrijd met wisselen van piloot en zo blijft het een sukkeling. Al is het zeker een van de betere systemen.
http://firefoxtechnologies.zoovy.com/
-
- Quad GOD
- Contacteer:
http://www.collettcommunicators.com/
Is ook een mooi systeem, zou dit nog eens durven testen. Persoonlijk heb ik in wedstrijd ook enkel nood aan één richting communicatie van pits naar piloot, verder heb ik al werk genoeg
Is ook een mooi systeem, zou dit nog eens durven testen. Persoonlijk heb ik in wedstrijd ook enkel nood aan één richting communicatie van pits naar piloot, verder heb ik al werk genoeg
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be