aankoop quad

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
Plaats reactie
berko
Toeschouwer
Toeschouwer

aankoop quad

Bericht door berko »

Enkele maanden geleden mijn yamaha thunderace verkocht en nu begint het alweer te kriebelen om een andere uitdaging aan te gaan.Ik zou een tweedehandse quad kopen , namens een yamaha yfs blaster 200cc van 02/02/2005(nieuwprijs 4380)opties :nerfbars,handkappen en duimgas.gehomologeerd.
Is dit een goede keuze voor een begineling,en kan hij zich een beetje vooruitbewegen in de akkers.
En kwa prijs ,wat is zo de prijs dat ik daarvoor mag geven.?
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

Wat zou je er nog voor moeten geven? toch geen 4380 € mag ik hopen... een blaster is een goeie beginnersquad, ik rij er zelf ook mee, en naar mijn ervaring doet hij heel aardig zijn best in de akkertjes enzo! maar je mag ook niet bang zijn om iets zwaarders te kopen (bv Suzuki Z400 ofzo) Je kan een mooie tweedehands blaster vinden voor mooi geld, maar voor een nieuwe zal je met enkele opties ook rond de 4000 € betalen. (als je een beetje kan onderhandelen :wink: )

greetz en veel succes met je zoektocht :wink:

ps: welkom op het forum!
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
berko
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door berko »

Wat is de prijs ongeveer dat ik er mag voor geven(natuurlijk is de prijs afhankelijk van de staat)ziet er nog goed en onderhouden uit.
Weet U wat kostprijs is voor verzekering en taksen(Belgie)
Steffen
Quadracer
Quadracer
Contacteer:

Bericht door Steffen »

verzekering hangt af van je leeftijd en of je het met een wagen ofzo kan samen nemen en nog van die dingen...

een blaster van 10 maand oud, tsja, tussen de 3000 en 3700 € hangt veel af van de staat van het voertuig en hoeveel er mee gereden is enzo...
toch denk ik dat je beter een nieuwe koopt, als je perse een blaster wilt, want dan heb je ook nog je garantie en de zekerheid dat alles goed is en er niet aan geprutst is! en je zal er ook meer van krijgen als jij hem ooit zelf wilt verkopen, en dan voor die enkele honderden euro's meer (veel zullen het er niet zijn!) maarja, dat is iets dat je zelf moet beslissen he

greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;

A new quad generation is born !
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Hey ,
Voor een Blaster van een paar maanden oud is dat de prijs ROND DE 4000€ Hé!!! :!:

Ik heb in de tijd voor mijn SPLINTER NIEUWE Blaster (IN 2004 ) 4500 € betaalt (het was het laatste nieuw model toen !! :idea: (even ter info )

Veel succes met je zoektocht !!!

Greetzzz
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

Yamaha Blaster model 2006 kost cataloog : 4750€ (je vindt hem wel goedkoper)
BULLET-PROOF
Quadverslaafde
Quadverslaafde

Bericht door BULLET-PROOF »

Inderdaad ,zo is het !! :wink: 8) :wink:
berko
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door berko »

just weer van vervaet,nieuwe blaster gekocht.
Het verschil tussen een nieuwe en tweedehandse was me te klein,daarmee nieuwe gekocht.
nerfbars,handschermen en homologatielaten opzetten.
Komt daar nu zo een lomp voorlicht op,verplicht zij hij.
Wat schrijft de wet in feite voor,voor mee een quad te rijden in het veld of in de akker?
Blaster-boy
Quadracer
Quadracer

Bericht door Blaster-boy »

en mijne blaster heb'k gekocht toen er zo'n actie was , rond mei-juni dit jaar , ik heb 3550€ betaald , zonder nerfbars enz...
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

berko schreef:just weer van vervaet,nieuwe blaster gekocht.
Het verschil tussen een nieuwe en tweedehandse was me te klein,daarmee nieuwe gekocht.
nerfbars,handschermen en homologatielaten opzetten.
Komt daar nu zo een lomp voorlicht op,verplicht zij hij.
Wat schrijft de wet in feite voor,voor mee een quad te rijden in het veld of in de akker?
bij deze proficiat :P
rudiero
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door rudiero »

Da is mijne quad da ge in geinteresseerd waart, nieuwprijs da ik betaald heb is 4380 euro met opties hé en ,da is nie mijne verkoopprijs.Hij is van 22 feb 2005 by the way.Er zit nog 2 maand garantie op en hij mankeert helemaal niks.Is ook nie aan geprutst want is nog standaard.Zou er nog graag rond de 3400 a 3500 van krijgen,das wel vr een paar maand oud da ik er 40000 oude bf van af doe hé. :shock: Toch veel geluk gewenst met uw nieuwe aankoop,tzijn goeie machientjes.
Z400 all the way...
tom beest
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door tom beest »

Welkom in de quadwereld :lol:

wat die lamp beteft moet er op maar bij moet het er ook op,........... maar zit nog in de doos :lol:
staat op uw roze kaart die je gaat ontvangen bij: uitvoering
dus als de blauwe u tegen houden heb je vlagge als het er niet op staat

ik ben ook van oost vlaanderen nl evergem zéér dicht bij vervaet dus :wink:

toppytop884@msn.com ge moet mij anders maar toevoegen we zijn al met 6 uit oost vl we kunnen dan wel eens afspreken :P

als het wa warmer is :wink:

seeeeeeeee yaaaaaaaaaaaaaa
tom
www.quadtuning.be stay tuned!

for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS

moet nog op ; a arms ; stuurstab;en eingenlijk de wettelijke kit ook pffffff
tanguycoryn
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door tanguycoryn »

ben van waarschoot => dus ook vn oost-vl :D
tom beest
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door tom beest »

tanguycoryn schreef:ben van waarschoot => dus ook vn oost-vl :D
je moet mij anders maar toevoegen
www.quadtuning.be stay tuned!

for sale!YFZ 450
;powermad handguards;dino jet kit ;g-force achteras;fmf powerbomb pipe;fmf powercore4 demper; TE KOOP ! PM VOOR PRIJS

moet nog op ; a arms ; stuurstab;en eingenlijk de wettelijke kit ook pffffff
Plaats reactie