Sinds kort heb ik een blauwe RAPTOR 350 aangekocht en ga m dus een beetje verfraaien
Voor de moment is het nog een standaard quad maar ga m volgende week afscheuren en in een nieuw kleedje steken.
Ik ga m spuiten in parelmoerwit met rood en een geairbrushde racevlag op de achterste spatborden.
Daarna beginnen we aan de velgen enzo ik zal gauw fotos posten.
Laatst gewijzigd door MEU962 op do 23 mar, 2006 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Wij hebbenzo een speedboot staan in die kleuren en heb nog nooit uw quad gezien.
Heb het al lang in mijn hoofd om m zo te doen heb je soms fotos van de uwe.
Ik volg Ralph hierin. Je kan maar raad krijgen, he. Wat je ermee doet bepaal je zelf.
En helemaal los daarvan, blaster kan je meer tunen dan een raptor 350.
Bij de Raptor350 kan je niet veel meer tunen dan uitlaat, velgen, banden, stuur, graphics, ... . Wie vult aan?
Ik geef Ivoman en Sebastien helemaal gelijk. Uit een Blaster valt veel meer vermogen te halen dan een Raptor 350 (economisch gezien). Tenzij je graag ritten doet waarbij je veel koppel nodig hebt of graag op de baan/straat rijd, dan zou ik wel voor een Raptor 350 gaan.
Ralph schreef:Ik ga ook weer even offtopic over die Raptor 350
Ik geef Ivoman en Sebastien helemaal gelijk. Uit een Blaster valt veel meer vermogen te halen dan een Raptor 350 (economisch gezien). Tenzij je graag ritten doet waarbij je veel koppel nodig hebt of graag op de baan/straat rijd, dan zou ik wel voor een Raptor 350 gaan.
heb ik hem ook al gezegd, maar iedereen lijkt hier verliefd op die raptor wannabee, eerst een blaster die overstapt naar een raptor 350 omdat hijd enkt dat dit 'beter' zal presteren, en dan nog iemand die van een 400 ex naar een raptor 350 wil overstappen, ik snap dit toch niet hoor! van een blaster kun je gewoon een bom maken, die laat met heel kleine aanpassingen een raptor 350 zo achter hem...
ahja, hun keuze he, en nu weer ontopic
Ralph schreef:Ik ga ook weer even offtopic over die Raptor 350
Ik geef Ivoman en Sebastien helemaal gelijk. Uit een Blaster valt veel meer vermogen te halen dan een Raptor 350 (economisch gezien). Tenzij je graag ritten doet waarbij je veel koppel nodig hebt of graag op de baan/straat rijd, dan zou ik wel voor een Raptor 350 gaan.
heb ik hem ook al gezegd, maar iedereen lijkt hier verliefd op die raptor wannabee, eerst een blaster die overstapt naar een raptor 350 omdat hijd enkt dat dit 'beter' zal presteren, en dan nog iemand die van een 400 ex naar een raptor 350 wil overstappen, ik snap dit toch niet hoor! van een blaster kun je gewoon een bom maken, die laat met heel kleine aanpassingen een raptor 350 zo achter hem...
ahja, hun keuze he, en nu weer ontopic
greetz
@ Steffen
Het is zo dat ik die persoon ben die wil overstappen van een 400Ex naar een raptor 350 (of misschien een Suzuki 400). Het is zo dat ik niet zoveel geef om de snelheid, dan wel om het zitcomfort. Een 350R is snel genoeg voor mij. ik rijd er enkel mee naar mijn werk en naar de squashzaal. Crossen doe ik 1x om de 4à6 weken. Persoonlijk vind ik dat ik te hard moet werken met die Honda en minder met die 350R (ik spreek uit ondervinding). Ik vind snelheid en crossmogelijkheden minder belangerijk dan comfort. Ik weet ook wel dat ik met mijn 400Ex die raptor mijlenver achter mij laat maar dat deert mij niet.
Let op, ik kom hier even op terug niet omdat ik mij aangevallen voel, maar gewoon om je eens duidelijk te maken wat er in mijn hoofd omgaat.
Indien iemand een 350R of Suzuki 400 wil ruilen mag die mij altijd PM'en !!!!