orginele uitlaten banshee..
orginele uitlaten banshee..
weet iemand hoe de orginele uitlaten getuned zijn van de yamaha banshee?,ik bedoel zijn ze getuned voor kracht onderin de toeren te leveren,of juist op top(in de toeren)..dit in verhouding tot bv een set van fmf of Pro Circuit ..
gr mike
gr mike
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker 
-
Banshee-Boy
- Quadrunner

- Contacteer:
Re: orginele uitlaten banshee..
nee als je fmf of doma of weet ik veel steekt zal altijd beter gaan dan de orineelmikebike schreef:weet iemand hoe de orginele uitlaten getuned zijn van de yamaha banshee?,ik bedoel zijn ze getuned voor kracht onderin de toeren te leveren,of juist op top(in de toeren)..dit in verhouding tot bv een set van fmf of Pro Circuit ..
gr mike
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
snelle uitlaten zijn beter voor topsnelheid en trekkracht boven in de toeren..
je hoort plots je motor in toeren stijgen !
originele uitlaten hebben de beste power onderin !!
hier hoor je de overhang in toeren bijna niet wat je bij een 2takt meestal wel hoord !
in principe zijn de uitlaten met de meeste bochten vooraan hebben het meestel koppel onderin.. dus de paul turner uitlaten zijn de beste...
maar je betaalt voor een paul turner systeem gemakkelijk 1500 euro !
grtzz
hier hoor je de overhang in toeren bijna niet wat je bij een 2takt meestal wel hoord !
in principe zijn de uitlaten met de meeste bochten vooraan hebben het meestel koppel onderin.. dus de paul turner uitlaten zijn de beste...
grtzz
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Contacteer:
Wat het beste is moet je zelf bepalen: heb je een quad die afgesteld is op trekkracht onderin dan heb je géén hoog toeren pijp nodig, dat heeft geen enkele nut. Heb je dus wel een quad die het vermogen geeft in de hogere toeren dan is zo`n uitlaat natuurlijk perfect. Volgens mij geven de standaard uitlaten overal wel vermogen, dus onderin de toeren en hij loopt ook wel door. Maar niet zo extreem natuurlijk als je een hoog toeren pijpje hebt en je het blok er ook zo voor afgesteld hebt.
kijk,dat wou ik nou weten,bedankt..banshee--lover schreef:snelle uitlaten zijn beter voor topsnelheid en trekkracht boven in de toeren..
grtzz
platen eruit halen? moet je de uitlaten zekers helemaal open slijpenRalph schreef:Als je de platen uit de originele uitlaten haalt dan schijn je toch nog aardig wat pk's te winnen, met aftermarket natuurlijk meer maar het was geen tegenvallend resultaat vond ik, ik dacht 9 pk winst maar ik ben slecht met getallen onthouden.
Dan moet je ze inderdaad openslijpen en weer dichtlassen.
Niet alle Banshee uitlaten zijn voor vermogen bovenin. Je moet eigenlijk een dynorun kunnen zien van de uitlaat (en dan bedoel ik een betrouwbare dynorun), daar kan je de meeste informatie uit halen. Voor de Banshee zijn tientallen verschillende uitlaten, low mid, mid high, enz... Je zal je dus beter eerst gaan afvragen, wat wil ik er mee. Want het doel (ga je er mee op de crossbaan, op straat, door de bossen, enz..) bepaalt vaak het type uitlaat wat je kiest.
Niet alle Banshee uitlaten zijn voor vermogen bovenin. Je moet eigenlijk een dynorun kunnen zien van de uitlaat (en dan bedoel ik een betrouwbare dynorun), daar kan je de meeste informatie uit halen. Voor de Banshee zijn tientallen verschillende uitlaten, low mid, mid high, enz... Je zal je dus beter eerst gaan afvragen, wat wil ik er mee. Want het doel (ga je er mee op de crossbaan, op straat, door de bossen, enz..) bepaalt vaak het type uitlaat wat je kiest.