Wat ze in amerika van de W-tec vinden
Wat ze in amerika van de W-tec vinden
http://www.yfzcentral.com/invision/inde ... 41219&st=0
wel grappig ze vinden het nr bordje GAY
grtzzz
wel grappig ze vinden het nr bordje GAY
grtzzz
Wat de boer niet kent dat eet hij niet, op het TRX450R forum vinden ze het ook niks. Dan zeggen ze: kijk naar die voorophanging, dat breekt bij de eerste sprong. Ze weten gewoon niet beter. Er was ook nog iemand die ze wel had zien rijden in Amerika en die was er wel positief over. Ze lullen dus gewoon over iets wat ze niet kennen, totdat ze er op gereden hebben, dan lullen ze wel anders.
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Ben volgende maand in de VS, misschien eentje proberen verkopen.
Er zijn plannen om 12hours of America te rijden samen met leverancier van mij in de VS. We houden jullie op de hoogte !
Ga mij nu even gaan moeien op yfzcentral
Er zijn plannen om 12hours of America te rijden samen met leverancier van mij in de VS. We houden jullie op de hoogte !
Ga mij nu even gaan moeien op yfzcentral
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Heb jij al één kunnen testen frank?Frank MB schreef:Ik denk niet dat het wat wordt daar met een wtec. Ik vind het ook niet gek dat ze sceptisch zijn over die voorophanging, en ik denk ook niet dat het goed gaat komen met al die sprongen daar met een wtec, zo'n ding hobbelt al over de knippen heen.
KFX540
Nee maar wat ik gezien heb hoe ze rijden, en wat er stuk gaat, daaruit kun je veel conclusies trekken, dat filmpje van laatst van lille kun je ook even goed de wtec bekijken.~JoAcHiM~ schreef:Heb jij al één kunnen testen frank?Frank MB schreef:Ik denk niet dat het wat wordt daar met een wtec. Ik vind het ook niet gek dat ze sceptisch zijn over die voorophanging, en ik denk ook niet dat het goed gaat komen met al die sprongen daar met een wtec, zo'n ding hobbelt al over de knippen heen.
-
- Quadrider
teken da ze er geen verstand van hebben als ze da plaatje "gay" vinde vanachter. Vind da juist ferm gevonden op ne cross quad. maja wa ge ni kent...
Laatst gewijzigd door speedfreak op wo 11 jan, 2006 22:37, 1 keer totaal gewijzigd.
Ktm 525 XC,Ready To Race?!