NQR

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
blaster_Horst
Easy Quadrider
Easy Quadrider

NQR

Bericht door blaster_Horst »

Heeft iemand op het forum zich aangemeld bij de NQR :?: :?:
(nederlandse quad racing)
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door yamaha king »

jah ik

hoe meer rijders zich in schrijven hoe better het is want ze willen net zo als die bqr een helle dag quads hebben
dit jaar hebben ze 1 wedstrijd in veldhoven een quad weekend
en hoe meer leden bj de nqr hoe meer wedstrijden ze kunnen organizeren.
dit jaar is er ook samen werking met BQR wedstrijd in wassage
1tje in frankrijk en 1tje in duitsland en 1 in nederland en dat gaat dan weer samen tellen voor de benelux cup kampionschap
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ik was lid. Eerst ging het onder de NQR best goed (quadweekend venray enzo) maar ja, toen kwam dr btje verdeeldheid en is het eigenlijk maar opgehouden. Sinds dit jaar is er een nieuwe bestuur en komt er schijnbaar ook een quadweekend.
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Waarom gaan ze dan niet samenwerken met Heerde die 2x per jaar wel een dag met quads vol kan krijgen? En dat vond ik toch redelijk geslaagd, de oudjaarscross enzo.
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

jah net zo als de laatste zekker waar maar 50 rijders waren ofzo met alleen maar mon rijders zowat
volgende week word het denk ik wel wat drukker dan in de zomer vakantie,de 28 gaat wel super zijn denk ik

heerde licht tehoog zeiden ze ze willen iets dichter bij de belgiese grens
want samen werkening met bqr en is het voor de belgiese rijders wat dichter bij en jan coppelmans is lid van die club en heeft dat met hun kunnen regelen
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Toen had de helft van Brabant nog geen vakantie, en het was al een tijd van te voren gepland, dus...

Omdat die Brabanders dus naar de Belgische grens willen moeten wij ipv hun een rot eind rijden. Btje vreemd....

Vlaaymans en van Moer komen toch ook gewoon rijden in Heerde :D
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

veldhoven licht bij eindhoven is ongeveer 1 uur rijden heerde is ongeveer ook 1 uur rijden dus verschil zal er niet veel zijn van uit ede dan he

natasja zouw misschien toch ook komen
en misschien brengt ze stefan en nicky wel mee
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Veldhoven is meer dan een uur, Heerde 40 min :)

Ach ja we zien wel wat ik rijd, en of ik wel rijd. Ik kom wel in Heerde in ieder geval en hoop ook dat Natasja komt.
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

kan je nog niet rijden dan?
ik kom ook kijken kunnen we samen kijken word het teminste gezellig toch?

ik hoop dat van de ende wel komt rijden want hij is toch gestopt zeggen ze?
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Ik denk wel dat ik voor 70% zeker ben dat ik rijd.

Ik weet niet wat Nico doet, allemaal een btje vaag gedoe hoor. Hij zou me al 3x bellen enzo maar niet gedaan. Ik zal hem eventjes opporren en onder de zware Van Nelle vandaan halen. :wink:
Tis wel zonde als ie niet komt, rijd iedereen daar naar stront :)
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

met wat ga je rijden vyrena de blaster of yfz of w-tec hoor zoveel dingen bij iedereen vandaan

ja van de ende moet gewoon komen op zijn thuis baan
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Mmmh, moet ik nog kiezen :lol:
yamaha king
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

jah neem de yfz maar daar reed je goed op vonk ik dan in made
QuadGirl
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door QuadGirl »

Vyrena schreef:Veldhoven is meer dan een uur, Heerde 40 min :)

Ach ja we zien wel wat ik rijd, en of ik wel rijd. Ik kom wel in Heerde in ieder geval en hoop ook dat Natasja komt.
Een week voor Le Touquet kom ik niet rijden... Ik heb mijn vrije tijd echt nodig om serieus te trainen en een week voor Touquet ga ik niet 2x een kwartiertje ergens rijden... Wel spijtig, want had het in December doorgegaan was ik zeker van de partij. Nu ga ik zaterdags gewoon trainen en zondags moet ik helpen op een eetfestijn.

Nu moet ik nog mijn wisselbeker daar zien te krijgen...

Over de NQR: zijn tijdje geleden hier geweest en dat gaat wel in orde komen.Vorige week zijn we de baan in Veldhoven ns gaan bekijken (en uiteraard getraind) en wilden morgen trug gaan maar het is gesloten dit weekend.
Er wordt inderdaad een soort van Benelux georganiseerd, maar dit zal nu gewoon onder een "EK" gereden worden. Dit om in de toekomst meer landen aan te spreken. Frankrijk is nog niet zeker dat dat doorgaat, maar Duitsland, België en Nederland al wel. Ben er zeker van dat dat in de toekomst nog meer gaat uitgebouwd worden.
Ik vind het goed dat ze samenwerken met ons omdat nu duidelijk is (hoewel paar jaar geleden iedereen dacht da BQR ook tenonder zou gaan) dat door strenge regels enzo de BQR toch mooie aantallen haalt van quadpiloten.
We zullen zien wat het geeft in de toekomst.

Veldhoven is een redelijk kleine baan en vorig weekend lag et niet echt super, maar als het voor quads alleen is en der wordt werk van gemaakt, dan ben ik zeker van dat we daar een heel mooi weekend tegemoet gaan. En inderdaad, het is niet ver voor de Belgen. En wegens de samenwerking met de BQR is het uiteraard dat het zo dicht mogelijk aan de Belgische grens ligt en toch in Nederland en een mooie baan.
#32 • W-Tec Honda 450cc
Special thnx to bvba Haesendonckx & zoon www.at-tach.nl www.verkroost-scooters.nl
Vyrena
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Vyrena »

Toen dr een paar jaar geleden een quadweekend voor de Beneluxcup werd georganiseerd in Schrecksbach kwam bijna niemand opdagen :? Ik was de enigste in mn klasse, net zoals mn broer. Ik hoop dat dit nu niet weer gebeurd.
Plaats reactie