Mijn Yfz inruilen tegen nieuwe Banshee?????
is zelfmengen, dat is wel een nadeel want je moet zorgen dat je olie bij hebt of dat je ergens gaat tanken waar een winkeltje open is. zuipen doet hij wel enorm... ligt er natuurlijk wel aan hoe je ermee gaat rijden maar een banshee daagt uit om hard te rijden
als je naar een goede dealer gaat ruil je gewoon je yfz in tegen een banshee en klaar is kees (of Fre530D)
als je naar een goede dealer gaat ruil je gewoon je yfz in tegen een banshee en klaar is kees (of Fre530D)
DQT Racing Team
DQT & Erasmus... One Team!
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Dat je na 2 uur je motor al moet reviseren ligt denk ik niet aan de yfz zelf, dat is gewoon een goede quad. Anders zou iedereen dat toch hebben.
Ik zou het zonde vinden als je die yfz weg doet, is echt een heel mooi ding, en je hebt er veel tijd (en geld) ingestoken.
Ik ben niet zo laaiend over een banshee, een yfz vind ik lekkerder zitten enzv.
Ik zou het zonde vinden als je die yfz weg doet, is echt een heel mooi ding, en je hebt er veel tijd (en geld) ingestoken.
-
- Quad Master
- Contacteer:
je hebt gewoon pech gehad
myn site www.quadblast.tk
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
Ja dat weet ik maar nu moet ik hem weer binnenbrengen, was dit een Banshee dan kon ik de piston enzovoort zelf vervangen zonder me moeten zorgen te maken over : heb ik de ketting wel juist gelegd op nokkenassen, zitten de olieschraapringen en segmenten wel juist, dit is bij een Banshee gewoon veel simpelder hoop ikje hebt gewoon pech gehad
tja wat vyrena zegt is ook helemaal waar. ik ben ook verliefd op yfz, daarom is dit mijn 2de al.Vyrena schreef:Dat je na 2 uur je motor al moet reviseren ligt denk ik niet aan de yfz zelf, dat is gewoon een goede quad. Anders zou iedereen dat toch hebben.
1tip: als je dan toch een andere wil, koop gewoon een nieuwe, als je dan toch geld gaat uitgeven kan je beter iets meer uitgeven en dan ben je de eerste die ermee rijdt. als je ziet wat banshee tweedehands nog kost dan kun je beter een nieuwe kopen, zoveel verschil zit er niet in.
en als je toch een tweedehands zoekt weet ik nog een goedkope speer van een banshee staan, wit rood.
DQT Racing Team
Er is weinig in te brengen tegen het brute geweld van een licht getunede Banshee...echt een kanon en betrouwbaar mits je er goed mee omgaat.
Eigenlijk is er in dit topic al voldoende over gezegd. Ik vergelijk de Banshee altijd met een F1-wagen. (geluid en prestaties komen erg dicht in de buurt )
Op vlak terrein met voldoende grip zal de Banshee vrijwel elke quad achter zich laten, voor MX natuurlijk minder geschikt.
Als je YFZ na 2uur al naar de vaantjes is dan moet de schuld niet gezocht worden bij de betrouwbaarheid van de quad zelf maar eerder bij de revisie...
Verder zijn de nieuwe banshees NIET meer te homologeren naar mijn weten. Jonge 2de hands kopen dus.
Eigenlijk is er in dit topic al voldoende over gezegd. Ik vergelijk de Banshee altijd met een F1-wagen. (geluid en prestaties komen erg dicht in de buurt )
Op vlak terrein met voldoende grip zal de Banshee vrijwel elke quad achter zich laten, voor MX natuurlijk minder geschikt.
Als je YFZ na 2uur al naar de vaantjes is dan moet de schuld niet gezocht worden bij de betrouwbaarheid van de quad zelf maar eerder bij de revisie...
Verder zijn de nieuwe banshees NIET meer te homologeren naar mijn weten. Jonge 2de hands kopen dus.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ik meen dat er binnekort nog 5 banshee s ergens binnekwamen met hologatie ben er nie zeker van hèTeunie schreef:Er is weinig in te brengen tegen het brute geweld van een licht getunede Banshee...echt een kanon en betrouwbaar mits je er goed mee omgaat.
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Easy Quadrider
gelijk je zelf zegt, je doet veel baan, je wil iets makkelijk van mechaniek om er zelf aan te kunnen werken
beetje de aandachtspunten in de gaten houden, en het blokje laat je nooit in de steek!
Een banshee is een quad die al 18 jaar (!) op de markt is zonder enige wijzeging van yamaha uit, dus denk wel dat het daar goed zit!
beetje de aandachtspunten in de gaten houden, en het blokje laat je nooit in de steek!
Een banshee is een quad die al 18 jaar (!) op de markt is zonder enige wijzeging van yamaha uit, dus denk wel dat het daar goed zit!
Yamaha Banshee