Need some help
Need some help
Eindelijk is het zover
Na lang laaaaaaaang wachten kan ik nu eindelijk een quad kopen. Ben al sinds afgelopen zomer op zoek.
Na veel research op deze site is mijn keuze gevallen op de suzuki z400 ofwel de kawasaki kfx 400. Qua budget past dit het beste bij me. De raptor 660 is iets te duur en de 350 wordt me toch wel afgeraden.
Ik zoek nu juist nog een goeie dealer, met een goede service en een leuke prijs natuurlijk
Als jullie kunnen helpen of tips kunnen geven ... Altijd welkom
Ik woon in Aalst (Oost Vlaanderen) dus liefst daar in de buurt.
Na lang laaaaaaaang wachten kan ik nu eindelijk een quad kopen. Ben al sinds afgelopen zomer op zoek.
Na veel research op deze site is mijn keuze gevallen op de suzuki z400 ofwel de kawasaki kfx 400. Qua budget past dit het beste bij me. De raptor 660 is iets te duur en de 350 wordt me toch wel afgeraden.
Ik zoek nu juist nog een goeie dealer, met een goede service en een leuke prijs natuurlijk
Als jullie kunnen helpen of tips kunnen geven ... Altijd welkom
Ik woon in Aalst (Oost Vlaanderen) dus liefst daar in de buurt.
-
- Toeschouwer
-
- Toeschouwer
www.all-terrainsport.be4Wheels schreef:
Voor nieuw te verkopen zijn er veel goede
Eigen keuze he
Dit wordt een moeilijke bevalling Heb nu al een paar adressen gedaan en verschillende prijzen gekregen...
Maar als er iets aan je quad is moet je natuurlijk ook bij die persoon terecht kunnen he. Heb al slechte ervaringen doorgekregen ook. Maja, ik heb nu al zolang gewacht dat een weekje meer of minder er wel nog bij kan. De beloning zal zeer de moeite zijn
Binnenkort heeft het forum er een nieuwe z400 bij
Maar als er iets aan je quad is moet je natuurlijk ook bij die persoon terecht kunnen he. Heb al slechte ervaringen doorgekregen ook. Maja, ik heb nu al zolang gewacht dat een weekje meer of minder er wel nog bij kan. De beloning zal zeer de moeite zijn
Binnenkort heeft het forum er een nieuwe z400 bij