Het is de nieuwe kit van yamaha. Als je nu een nieuwe qued koopt heb je veel kans dat dit erop moet. Maar de meesten halen dat er toch af. In Frankrijk moet het op alle quads (polaris-> predator...) echt lelijk
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Ik heb er niets op tegen dat ze er een extra licht op willen zetten, maar zorg er dan in godsnaam voor dat dat licht in het design verwerkt is, ipv achteraf rap zo'n lelijk ding gebruiken en de hele look van de Raptor 700 nodeloos verkrachten.
let op het dient wel voor iets.
1) Je hebt licht
2) Het is nog gemakkelijk voor s'avonds omdat je het kan richten, het is op je stuur dus kan je het gemakkelijk draaien
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Sebastien schreef:let op het dient wel voor iets.
1) Je hebt licht
2) Het is nog gemakkelijk voor s'avonds omdat je het kan richten, het is op je stuur dus kan je het gemakkelijk draaien
Sebastien schreef:let op het dient wel voor iets.
1) Je hebt licht
ja, daar heb je wel gelijk in
Hehe