Hallo iedereen, ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen. Ik vraag mij af wat het verschil is tussen de Kymco KXR (250cc) en de SMC X TREME (250cc). In prijsklasse is de Kymco duizend euro duurder, maar je ziet toch geen verschil ????
Alvast bedankt voor uw antwoord! maxime803@hotmail.com
3998€ voor ne nieuwe Raptor 700r???? Kan ni...
-
- Quadrider
-
- Easy Quadrider
Re: Kymco KXR en SMC XTREME
heeft wel niet veel te maken met een raptor die 3999euro kost héMax250 schreef:Hallo iedereen, ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen. Ik vraag mij af wat het verschil is tussen de Kymco KXR (250cc) en de SMC X TREME (250cc). In prijsklasse is de Kymco duizend euro duurder, maar je ziet toch geen verschil ????
Re: Kymco KXR en SMC XTREME
héhéhé tis (waarschijnlijk) omdat hij de vorige keer dat hij die vraag stelde , niet veel antwoorden kreeg, No offence, ik zou ook blijven zoeken naar een antwoord e Maar, Max250, zet da uit uw hoofd is mijn advies...tanguycoryn schreef:heeft wel niet veel te maken met een raptor die 3999euro kost héMax250 schreef:Hallo iedereen, ik hoop dat jullie mij kunnen verder helpen. Ik vraag mij af wat het verschil is tussen de Kymco KXR (250cc) en de SMC X TREME (250cc). In prijsklasse is de Kymco duizend euro duurder, maar je ziet toch geen verschil ????
<4>