Wie is wie
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
-
- Quadracer
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
man man ..... zitten hier serieuze lelijkaards tussen ze en ja juist ene van 16 die al 5 jaar met quadjes op veldjes rijd heeft inderdaad evenveel ervaring als ene die al 20 jaar volgritten rijd ,20 jaar wedstrijden ....... tuurlijk .. indeed 16 en geloven nog in sinterklaas ..;diegene van 16 die niet reageren zijn diegene met het meeste verstand ... chapeau voor diegene ! en veel geluk bijna 18 ...ge gaat u dan kunnen uitleven ze ...OP DE WEG EN REGLEMENTAIR
-
- Quadrider
JA ECHT.... kom maar af zouk zo zegge... echt klein manne praat.ZJORS schreef:da is gewoon het machien jong nen blaster!!!!
droog allemaal die 700tjes af in de veldwegen!!
blaster ruuulezzz
tis nu men tweede al en ben emnog niet beu!!!
en tis nie dak niet gewend zen want ben gewend van mee veel pks rond te rijden dusja
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
echt éh, da vinnek ook, allé nu, wie beweert er nu dattem mee ne blaster ne 700 kan volgen, tsss ( )speedfreak schreef:JA ECHT.... kom maar af zouk zo zegge... echt klein manne praat.ZJORS schreef:da is gewoon het machien jong nen blaster!!!!
droog allemaal die 700tjes af in de veldwegen!!
blaster ruuulezzz
tis nu men tweede al en ben emnog niet beu!!!
en tis nie dak niet gewend zen want ben gewend van mee veel pks rond te rijden dusja
Pure adrenaline attached with a license plate !
-
- Quadracer
- Contacteer:
ik denk dat het niet alleen over de power gaat, maar ook over wat je ermee kan en vooral, wie er op zit... een blaster is offroad zeker niet slecht! maar een 700 zal dat ook niet zijn!
een beetje bluffen mag toch he
greetz
een beetje bluffen mag toch he
greetz
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
-
- Quadracer
- Contacteer:
ksmeer de mijne ook regelmatig en het is waar, dan gaat hij veel rapper kzit nog te denken om mijn kappen er af te snijden, dan pakt hij minder wind en dan laat ik elke 700 achter mij neen even serieus, zolang dade u amuseerd met het geen je hebt al dat competitie gedoe...Franky schreef:ja, maar het feit is, dat ik zelfs als ik m'n Blaster verder duw, ik SpeedFreak al voorbij steek, komt wrsch door mij ultra snel gesmeerde ketting & tandwielen...
en we zijn hier wel goed off topic aant gaan he!
FOTO'S POSTEN
- Quadracer 74
- Quadrunner
- Contacteer:
HIHIH, kben 16 en kheb op de hele discussie niet geantwoord!!coragjo schreef:man man ..... zitten hier serieuze lelijkaards tussen ze en ja juist ene van 16 die al 5 jaar met quadjes op veldjes rijd heeft inderdaad evenveel ervaring als ene die al 20 jaar volgritten rijd ,20 jaar wedstrijden ....... tuurlijk .. indeed 16 en geloven nog in sinterklaas ..;diegene van 16 die niet reageren zijn diegene met het meeste verstand ... chapeau voor diegene ! en veel geluk bijna 18 ...ge gaat u dan kunnen uitleven ze ...OP DE WEG EN REGLEMENTAIR
2 Quads gestolen!!
viewtopic.php?f=41&t=29468
viewtopic.php?f=41&t=29468
-
- Quadracer
- Contacteer:
je zou voor minder stoppen met ze te verzamelenRalph schreef:Van jou maken ze postzegels...coragjo schreef:man man ..... zitten hier serieuze lelijkaards tussen ze