a-armen z-400
a-armen z-400
Ik zoek wat hulp en uitleg omtrent de aankoop van verbrede a-armen. Ik zou niet weten op wat ik moet letten, hoeveel breder ze moeten zijn, long travel? of niet...
De originele vering word behouden want die is goed genoeg.
Ik weet er zelf puur niks over dus alle hulp is welkom.
grtzzz
grtzzz
Re: a-armen z-400
als de originele vering word behouden is long travel al uitgesloten !davyrox schreef:Ik zoek wat hulp en uitleg omtrent de aankoop van verbrede a-armen. Ik zou niet weten op wat ik moet letten, hoeveel breder ze moeten zijn, long travel? of niet...
grtzzz
DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
Dangerous
Quadracing
Team
Dangerous
Quadracing
Team
-
Bartje 400
- Quadracer

ja , als je de gewone vering (standaart) behoud zou ik eerder wachte tot je een set aftermarket veren kunt kopen anders ga je telkens de grond raken met je snuit
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
Het hoeft geen long travel te zijn hoor, weet niet eens wat dat betekent...
ik gaf maar een voorbeeld eh mannen.
De vering voldoet prima voor de doeleinden waarvoor ik dat gebruik, maar die te smalle voorkant stoort mij enorm qwa gedrag en dan bedoel ik dat kantelen enzo...
Dus volgens jullie zijn bredere armen niet mogelijk zonder aftermarket schokdempers?
Ik dacht dat de vering van een z400 van 2005 toch helemaal niet slecht is, of is iedereen daar mis in?
Het gaat hier niet over niet kunnen kopen.... ik wil er gewoon geen +1500€ aanhangen.
grtzzz
De vering voldoet prima voor de doeleinden waarvoor ik dat gebruik, maar die te smalle voorkant stoort mij enorm qwa gedrag en dan bedoel ik dat kantelen enzo...
Dus volgens jullie zijn bredere armen niet mogelijk zonder aftermarket schokdempers?
Ik dacht dat de vering van een z400 van 2005 toch helemaal niet slecht is, of is iedereen daar mis in?
Het gaat hier niet over niet kunnen kopen.... ik wil er gewoon geen +1500€ aanhangen.
grtzzz
1500 euro voor armen en veren, dan heb je ook niet zo'n heel goed setje.
Het is natuurlijk altijd beter om aftermarket vering te nemen, iniedergeval niet je standaard vering op longtravel a-armen zetten
Ik adviseer je om nog wat door te sparen voor een complete set, anders zul je toch vroeg of laat spijt krijgen dat je niet gelijk het goede spul hebt genomen.
Het is natuurlijk altijd beter om aftermarket vering te nemen, iniedergeval niet je standaard vering op longtravel a-armen zetten
Ik adviseer je om nog wat door te sparen voor een complete set, anders zul je toch vroeg of laat spijt krijgen dat je niet gelijk het goede spul hebt genomen.
Voor de originele A-armen zijn de veren voldoende, maar ga je andere A-armen steken, dan zitten die verhoudingen héél anders, waardoor je voor ook anders gaat reageren en niet meer gaat voldoen.davyrox schreef:Dus volgens jullie zijn bredere armen niet mogelijk zonder aftermarket schokdempers?
grtzzz
Ik zou altijd A-armen in combinatie met andere veren nemen, maar dan ga je met je 1500€niet meer toekomen.
Alleen A-armen denk ik da je voor7-800€wel moet kunnen vinden, maar ik raad het je niet aan
-
blaster200
- Quadrider

-
peet #77
- Quad Expert

- Contacteer:
ik zit nu met andere A-armen met standaard veren is niet echt slecht maar die veren doen hun werk niet ga er nu nog andere veren opzetten de quad duikt gewoon de grond in als je remt en bij het springen zal dat niet beter zijn maar dat moet ik nog eens testen
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Als je goed ziet dan zie een "PLUS" voor die 1500€ staan...
dusja...
Dus beter direct een elka ofzo met verbrede armen kopen? Kan dat betalen, geen enkel probleem...tis juist dat ik het er niet wil aan geven en ook niet mag aan geven as ge snapt wak bedoel
!
2de hands zal je dat wel goedkoper kunnen vinden, maar ik koop geen miserie van een ander...zeker niet als het quad, motocross of moto gedoe is... of ik moet het eerst wat kunnen testen voor dat betaal...
ps: mijn quad is model 2005.. misschien dat die het wel wat beter aankunnen dan het model 2004 vering???
Alvast bedankt eh mannen.
grtzzz
Dus beter direct een elka ofzo met verbrede armen kopen? Kan dat betalen, geen enkel probleem...tis juist dat ik het er niet wil aan geven en ook niet mag aan geven as ge snapt wak bedoel
2de hands zal je dat wel goedkoper kunnen vinden, maar ik koop geen miserie van een ander...zeker niet als het quad, motocross of moto gedoe is... of ik moet het eerst wat kunnen testen voor dat betaal...
ps: mijn quad is model 2005.. misschien dat die het wel wat beter aankunnen dan het model 2004 vering???
Alvast bedankt eh mannen.
grtzzz
Iedereen aan de technoflexRalph schreef:Elka? Nee man, niet aan beginnen. Neem gewoon iets uit de lage landen, Techno Flex is momenteel druk bezig, maar dan heb je met die 1500 euro alleen 2 stuks voor.