50cc quad opvoeren
-
- Quadrider
nieuw variotje (racevario) en racekoppeling en betere cilinder dan loopt ie al veel beter met die 21mm van jou, nog een goede uitlaat en dan loopt die heel snel en goed als je hem fatsoenlijk afsteld
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
Ik weet niet waar je het van heb dat ik geen uitlaat heb voor de access 50/100 long body maar ik heb ze wel. En die uitlaat is NIET VAN het merk Technigas ik ga er geen merk op zetten als het niet da merk is.adlyRocky schreef:Becon heeft er geen uitlaar voor die zetten hun eigen naampje eronder op
een product van een ander Die uitlaat is de Technigas Quader wordt bij Tiben verkocht importeur Techigas voor nl...
-
- Easy Quadrider
-
- Easy Quadrider
-
- Quadrider
wit met fluor oranje dat is een vette kleurenkombinatiequad-racerrr schreef:weet iemand nog vette kleuren om je quad te spuite? zoekt wat inspiratie! of vette stikkers?
als mogelijk is afbeelding graag. of link naar de site alvast bedankt!!
link: http://aerox-lenny.50megs.com/Photoshop ... orange.jpg
allen het oranje kan nog wat veler das gaver en het oranje gebruiken als accent he wit als basis
grtzz
----->kawasaki klf 300 B<-----
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
http://www.demodderberen.be/forum/garag ... cle&CID=41
----- MH RYZ Enduro------
Bidalot HMR/2 Doppler Krukas Dellorto 17,5MM
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
Verschrikkelijk dat oranje, vind ik, maar ieder zijn smaak. Oranje/zwart vind ik wel mooi, alleen dan wel een zwart frame, en op de kappen de combo maken met oranje. Op de tank kan je wat carbon plakken, ziet er altijd mooi uit. (kijk maar in mijn garage deel). Veel tuning wat je kan doen is hier al genoemd, mss nog iets met de tandwielen, maar dat is wat je zelf fijn vind, trekken of lopen.
Met een beetje creativiteit maak je er iets moois van. Ik maak bijna altijd mijn stickers. Ik ga op zoek naar een mooi plaatje op internet. Op gewenste grootte uitrpinten en overtekening op plakcarbon of plakplastic. En plakken maar... Zo ziet het er dan uit:
Met een beetje creativiteit maak je er iets moois van. Ik maak bijna altijd mijn stickers. Ik ga op zoek naar een mooi plaatje op internet. Op gewenste grootte uitrpinten en overtekening op plakcarbon of plakplastic. En plakken maar... Zo ziet het er dan uit:
Wij hebben ook een access 50cc long chassis. Deze hebben we gekocht in Asten bij Quad Paradijs.
Daar staat er ook een in de showroom die getuned is. Heb 'm zien rijden tov 100cc.
Won dik van de standaard 100cc. Weet niet wat ze allemaal gedaan hebben maar bel ze eens. Ze kunnen je zeker verder helpen.
Het gekke is dat je aan de buitenkant niets van het opvoeren terug zag behale van de uitlaat dan.
Daar staat er ook een in de showroom die getuned is. Heb 'm zien rijden tov 100cc.
Won dik van de standaard 100cc. Weet niet wat ze allemaal gedaan hebben maar bel ze eens. Ze kunnen je zeker verder helpen.
Het gekke is dat je aan de buitenkant niets van het opvoeren terug zag behale van de uitlaat dan.