Klagende buurtbewoners

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
MAZDA-Bke
Toeschouwer
Toeschouwer

Bericht door MAZDA-Bke »

Spijtig, ik had de indruk dat het allemaal aan lage snelheid gebeurde(trial) dus de geluidsoverlast is dan echt wel
minimaal. Maar blijkbaar zijn er zelfs mensen bij die dat niet kunnen verdragen.
De dieren hen er waarschijnlijk minder last van dan zulk een mensen. Ben het laatst met mijn neefke naar molenheide geweest en daar lagen de reeën tegen de draad terwijl de quadjes een paar meter verder voorbijreden.
Niks kan er nog in ons apenland. Vaste parcours ook al niet, dus begeven er zich steeds meer mensen in het illegale en het zal dus altijd erger worden. :x
Hopelijk krijg je er niet teveel problemen of kwebbelen
IF IT HAS TITS OR WHEELS, YOU WILL GET IN TROUBLE
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

tja, sommige buurtbewoners vonden het wel tof, een eigenares van een stukje waar onze auto's stonden heeft de hele middag staan kijken en meegenoten, een andere bewoner zegde dat hij niets kon horen, nog een andere profiteerde van de belangstelling om een quad in zijn voortuin te verkopen :D

enne...woonkorrel ? :shock: :shock:

de "berg" op de achtergrond is een industrieel afvalSTORT, een kilometerke van hun straat :shock:

ik zou gene mais op mijn bord willen die uit die buurt komt :roll: :?

Afbeelding

en veel bergen hebben we nie gemaakt, een tiental "putten en bulten"
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Franky
Quadrunner
Quadrunner

Bericht door Franky »

och geeft da daar is e goe pak slaag,
't zijn ok altijd dezelfde weners...
gepensioneerde bosapen die niet anders te doen hebben dan naar puzzltijd en toeters & bellen, te zien
en ooo weee, als hun trommelvliesjes de grens van 60 decibel overschrijven, dan staan ze klaar met hun vuist in de lucht...
hebben wrsch nooit een gemotoriseerd voertuig mogen kopen van vrouw lief, en dat werken ze dan uit op zo'n manier...
maar kzegget, als er staan te wenen langs de kant van hun weipaaltje, dan zijn het altijd de 50+'ers...
of die manne van "de groen", die kunnen er ook wel wat van :p maar die manne kunde kneden zoals ge wilt, da zijn nogal mensen van de emotionele aard
Pure adrenaline attached with a license plate !
rippeke
Easy Quadrider
Easy Quadrider

Bericht door rippeke »

eeeeela nie lachen me toeters en bellen he !
haha

waarom maken ze zo een probleem van die putten en hoopjes ?
alles als ge ze daarna terug dicht doet is dat toch geen enkel probleem
stompie
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door stompie »

:slot: ophangen die zooi :duivel3: :duivel3:
--HoNdA 400--
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Belachelijk van de bompa's...

Tip voor Brutus : steeds opletten met toelatingen van boeren, zijn in veel gevallen huurder en in principe kan je erdoor last krijgen met eigenaar.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
BLUE BUCK
Quadrider
Quadrider

Bericht door BLUE BUCK »

Typisch belgisch, de ene kan niet hebben dat op de andere zijn hoofd de zon ook eens schijnt.
Volgende keer eens een paar met open uitlaat laten passeren dan weten ze wat echt lawaai is.

:x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x :x
yfz-450 king of the quads
Quadrider
Quadrider

Bericht door yfz-450 king of the quads »

wat een zeikers zeg :hot:
yamaha yfz-450 2006 >>> spoorverbreders voor en achter, nerfbars, heel strips, blauwe aluminium tankdop, Van Hasselt uitlaat, maxis razr banden, yamaha bumpertje, reiger voor veren, cabron hood, schockwears veer hoezen, quad tech stickerset, ander stuur, pro design killswitch, yamaha stuur-rol
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

No Limit YFZ schreef:Belachelijk van de bompa's...

Tip voor Brutus : steeds opletten met toelatingen van boeren, zijn in veel gevallen huurder en in principe kan je erdoor last krijgen met eigenaar.
niet echt, het belgisch pachtrecht is een juridisch kluwen, dat hou je niet voor mogelijk :shock:

waar ik wel zeker van ben is dat de pachtende boer het recht heeft

de grondeigenaar (opgetrommeld door die versijpt) zei tegen me dat hij me geen toestemming KON geven of kon verbieden daar zijn pachter dat beslist...

en het gros van onze bende gaat van 30 to 50+ :mrgreen:

volgende keer voeg ik er een Traktor-klasse aan toe :mrgreen:
BLUE BUCK schreef:Typisch belgisch, de ene kan niet hebben dat op de andere zijn hoofd de zon ook eens schijnt.
Volgende keer eens een paar met open uitlaat laten passeren dan weten ze wat echt lawaai is.
wrong attitude Buck ... het zijn die open uitlaten die het zover gebracht hebben :|
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
stimmy-freestyle
Quadfanaat
Quadfanaat

ok

Bericht door stimmy-freestyle »

volgende meeting ,in diene mens zijnen tuin.Dan zette we paalkes zoveel ie maar wil ,dan kunne wij zen veld ne keer een andere bestemming geven. :tongduim: :tongduim: :duivel3: :rock: .En dan mogen zen paalkes blijve staan,kunne we daar lekker paar keer int jaar rijden :crossercool: :crossercool: :punk:
Stunting is my life, mud is the place that I drive & my drinking team has a racing problem!
No Limit W-tec
Quad GOD
Quad GOD
Contacteer:

Bericht door No Limit W-tec »

Brutus, door mijn vak ken ik redelijk goed de pachtwet en zonder toestemming heeft pachter enkel het recht landbouwactiviteiten uit te oefenen. Voor alle andere activiteiten moet de landbouwer toestemming vragen aan de eigenaar. Als er bovendien betaald is voor het gebruiken, ook in natura, zoals paar pinten gratis, wordt dit trouwens aanzien als onderverhuur. In dit geval was eigenaar blijkbaar meegaand maar als je een hoge piet hebt met ettelijke 100-den hectaren die niet echt quadgezind is kan pachter redelijk miserie krijgen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
JohnBeton
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door JohnBeton »

is weer typisch, van die bompi's die 's morgens een liter azijn drinken als ze opstaan.

Ze zouden beter denken 'als een ander het mag, mogen wij het ook' ipv 'als ik het niet mag, mag niemand het'.
Dat ze gvd hun stom paalkes in de grond rammen :verymad: , wie gaat daar nu amok van gaan maken...
peet #77
Quad Expert
Quad Expert
Contacteer:

Bericht door peet #77 »

No Limit YFZ schreef:Brutus, door mijn vak ken ik redelijk goed de pachtwet en zonder toestemming heeft pachter enkel het recht landbouwactiviteiten uit te oefenen. Voor alle andere activiteiten moet de landbouwer toestemming vragen aan de eigenaar. Als er bovendien betaald is voor het gebruiken, ook in natura, zoals paar pinten gratis, wordt dit trouwens aanzien als onderverhuur. In dit geval was eigenaar blijkbaar meegaand maar als je een hoge piet hebt met ettelijke 100-den hectaren die niet echt quadgezind is kan pachter redelijk miserie krijgen.
die pachtwet zit raar in elkaar zulle en ja Nikolas jij zou het moeten weten he :D
www.rozenhoeve.be verse eieren vloeibaar ei gekookte eieren enz...
http://www.rozenhoeve.be/contact.html
Marc G
Quadfanaat
Quadfanaat
Contacteer:

Bericht door Marc G »

Belgie leverd elk jaar een paar WERELDKAMPIOENEN moto-cross waar we eigenlijk fier op moeten zijn en nog begrijpen ze het niet. :zzz:

Maar dat den Anderlecht één(1) goal maakt op europees voetbal zijn ze daar wel VEERTIEN dagen over bezig! :knikduim:

ARM BELGIE
Afbeelding

WWW.extreme4x4.be

Vive la vida cada diaz !
blaster200
Quadrider
Quadrider

Bericht door blaster200 »

BLUE BUCK schreef:Typisch belgisch, de ene kan niet hebben dat op de andere zijn hoofd de zon ook eens schijnt.
Nederland kan er ook wa van hoor. Wij crossen dan hier in de buurt hebben we altijd een baan enzow en vorig jaar hadden wij een baan en da was een halve km van de peel af. Wij rijden dan altijd met max. 5 man normaal. Belt de politie de dag erna op. Dat wij niet meer mochten crossen want het was stiltegebied :? en er waren te veel man, namelijk 11. DIE MENSE KUNNE DUS NIE TELLE DIE GEBELD HEBBE. Wij ware dus maar me ze 5e ofzow. Week erna had ik geen tijd maar me broer en een paar vrienden ervan wel, dus die weer gewoon crossen :crossercool: . Belt de politie volgende dag op. DE BAAN MOET DIRECT WORDEN OPGERUIMD OF ER ZAL EEN BOETE VOLGEN. Echt gekke mensen, maar de baan zou toch binnen een week weg gegaan zijn omdat er maïs moest komen te staan.

IK KAN DIE ''NATUURLIEFHEBBERS"" WEL AFSCHIETE, die dan bellen s'zondags. Paar maande gelede kwam politie eraan tijdens het crosse, rede ze heel rustig langs ons en draaiden ze ook nog een zijweg in en gingen ze verder in een paar bosjes staan. Ik moest naar huis ben vol gas naar huis gereden maar ze zijn me nie gevolgd:p
|^^^^^^^^^^^^| |
| <<< Bavaria>>> | |"|,_____
|_..._..._...____===|=||_|__|..,]
(@)'(@)'(@)"""*| (@)(@)****(@)
Plaats reactie