voor alle 700R eigenaren!
-
- Easy Quadrider
Op geen van de afbeeldingen staat wat je nodig hebt
Als het me gelukt is vind je de fiche van de temperatuursensor (die je moet aftrekken om te zien of de ventilator in gang schiet) op onderstaande afbeelding als nummer 5.
In de volgende afbeelding beschrijft men die circuit breaker waar de fichkes van los kunnen zitten.
@Jenzie: bedankt voor die Info Morgen trek ik die fiche van de temperatuursensor eens bij draaiende motor af en zie wat mijn ventilator doet. Heb je erop gelet wat het controlelampje van je ECU doet Geen probleem ondervonden tijdens het rijden (mocht er door het aftrekken van de fiche een fout in de computer opgeslagen zijn)
Als het me gelukt is vind je de fiche van de temperatuursensor (die je moet aftrekken om te zien of de ventilator in gang schiet) op onderstaande afbeelding als nummer 5.
In de volgende afbeelding beschrijft men die circuit breaker waar de fichkes van los kunnen zitten.
@Jenzie: bedankt voor die Info Morgen trek ik die fiche van de temperatuursensor eens bij draaiende motor af en zie wat mijn ventilator doet. Heb je erop gelet wat het controlelampje van je ECU doet Geen probleem ondervonden tijdens het rijden (mocht er door het aftrekken van de fiche een fout in de computer opgeslagen zijn)
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
De eerste 3 foto's tonen aan waar de stekker zich bevind!De stekker zit aan de rechterkant van de quad onder een zwarte beschermrubber!
Als de ventilator niet gaat draaien als je de stekker loskoppelt bij een draaiende motor moet je onder het zadel je zekeringsbakje wegnemen en daaronder bevind zich een zwarte in-getape-te zwarte plastieken bescherming!Deze maak je los en dan zie je 2 stekker met aan één zijde rode draden en aan de andere zijde zwarte draden!Druk nu de stekkers goed in mekaar! -->zie foto's onder
Greetz
Als de ventilator niet gaat draaien als je de stekker loskoppelt bij een draaiende motor moet je onder het zadel je zekeringsbakje wegnemen en daaronder bevind zich een zwarte in-getape-te zwarte plastieken bescherming!Deze maak je los en dan zie je 2 stekker met aan één zijde rode draden en aan de andere zijde zwarte draden!Druk nu de stekkers goed in mekaar! -->zie foto's onder
Greetz
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
-
- Easy Quadrider
Ik ben vandaag ook gaan rijden en heb hem in ralentis eens laten staan draaien tot de ventilator aangaat. En jawel, het marcheert!
Met de foto's en de nodige uitleg die er al over geschreven is zou ik zeggen: Piece of Cake voor de andere 700R-rijders om te checken en het mogelijke probleem op te lossen
Met de foto's en de nodige uitleg die er al over geschreven is zou ik zeggen: Piece of Cake voor de andere 700R-rijders om te checken en het mogelijke probleem op te lossen
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
RAPTOR RULES
-----------------
Bij mij heeft hij op rolentie vrij lang(+-25 min) moeten draaien eer het koelwater hoger dan 95 graden was,wat ook vrij normaal is,en de ventilator begon te draaien.Ik ben er ook mee gaan rijden een andere keer en toen begon de ventilator natuurlijk in een iets kortere tijd te draaien! Het ligt er ook aan als je hem buiten in de wind op rolentie laat draaien,dan krijgt hij nog koeling via de radiator en zal de ventilator nog niet snel gaan draaien tenzij je iets voor je radiator rooster steekt!suge schreef:werkt ook bij mij.hoe lang heb je hem laten draaien vooraleer hij begon te draaien?
Greetz
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
Ik heb een raptor uit 2007 SE en heb hetzelfde probleem. Dus dit klopt niet.glen schreef:Dat probleem doet zich al niet meer voor sinds modellen na midden 2006.
Yamaha BRRRRRaptor 700 2009 SE.
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.yamaha-motor.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Toeschouwer