hey suge, lang geleden. Bij goldspeed hebben ze er, als ik me niet vergis. Ik heb de korte en dees zijn de langere met heelguard. Vind de deze echt af. Als je naar een yamaha (quad) dealer gaat zal hij je wel verder helpen. Greetz Speedfreak.
ps; nog altijd content van uw machien...
de nerfbars zijn gemaakt om verder dan je wielen uit te steken é, zijn voor een stuk bedoeld dat wanneer je in de bossen rijdt dat je er geen boom tussen in kan krijgen en dat de bomen je wielen niet raken want anders heb je vies problemen. Heb het overlaatst nog voorgehad, was in een plantage aan het rijden en kon op een zekr moment de quad niet mee rhouden en bleef maar schuiven, de boom pakte recht op de nerfbar. Als de nerfbar er niet stond had ik nu geen been meer. Hij stak ook uit, dus de boom heeft de kans niet gehad om de wielen te raken en dus was enkel de nerfbar geplooid en heeft ie zijn nut bewezen.
ok,maar heb er origineel van bij yamaha gezien en die staken niet uit.kosten wel veel.en wat doe je dan als je spoorverbreers hebt?uw nerfbar steekt ook niet uit he.ik zie een nerfbar gewoon als hulpmiddel voor je voeten.je rij makkelijker en zit meer op gemak met een nerfbar.zal wel zien.thx