LT-R450 van Coen
-
- Quadrunner
- Contacteer:
hoe hij werdt gek van dat injectie gedoe daar is toch al veel van te krijgen alèè wat bestelt is toch
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
coen zit weer in het yamaha team
yfz ac racing bumper,vls stuur,leager a-arms,intrax vering, LSR achterass,LSR achterbrug,nerbars leager stuur stang,reiger stuur demper,harde baan banden, staale rem leiding,2 hottcams,yosimura uitlaat systeem,yamaha stuur rol,tusk tank dop,twin air filter,af gezaagden body,hielstrips,EN EEN slechte rijder
er is ook niks mis mee maar ik heb al drie yfz s gehad en ik dacht dit is een keer wat anders maar ik hou het bij yamaha want in het begin denk je hij loopt super hard omdat je dat ook een soort wil geloofen omdat iedereen het er over hebt maar toen hij in gereden was en ik echt gas geven ging viel het gewoon tegen een 2006 yfz heeft echt wel veel meer power niet dat die suzuki niet hard gaat maar hij red het niet bij een yamaha
http://www.rockstarenergy.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
yamaha power
yfz ac racing bumper,vls stuur,leager a-arms,intrax vering, LSR achterass,LSR achterbrug,nerbars leager stuur stang,reiger stuur demper,harde baan banden, staale rem leiding,2 hottcams,yosimura uitlaat systeem,yamaha stuur rol,tusk tank dop,twin air filter,af gezaagden body,hielstrips,EN EEN slechte rijder
-
- Quadrunner
- Contacteer:
met yushi moet de echt wel harder gaan want ik heb ene met doma uitlaat en powerbox en tis een bommetjecoen schreef:er is ook niks mis mee maar ik heb al drie yfz s gehad en ik dacht dit is een keer wat anders maar ik hou het bij yamaha want in het begin denk je hij loopt super hard omdat je dat ook een soort wil geloofen omdat iedereen het er over hebt maar toen hij in gereden was en ik echt gas geven ging viel het gewoon tegen een 2006 yfz heeft echt wel veel meer power niet dat die suzuki niet hard gaat maar hij red het niet bij een yamaha
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
WTF... 3 yfz's ik ben nog bezig met mijn eerste uit 2004, ik zal zeker niet hard genoeg ermee rijdencoen schreef:er is ook niks mis mee maar ik heb al drie yfz s gehad en ik dacht dit is een keer wat anders maar ik hou het bij yamaha want in het begin denk je hij loopt super hard omdat je dat ook een soort wil geloofen omdat iedereen het er over hebt maar toen hij in gereden was en ik echt gas geven ging viel het gewoon tegen een 2006 yfz heeft echt wel veel meer power niet dat die suzuki niet hard gaat maar hij red het niet bij een yamaha