PGO buggy project - power op 4 wielen - cbr 600f

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
habit
Toeschouwer
Toeschouwer
Berichten: 22
Lid geworden op: zo 02 apr, 2006 07:41
Locatie: westerlo
Contacteer:

Bericht door habit »

how, how, how, Ralf, Dit is het eerste wat ik hoor over scheuren van de PGO buggy's. Hier in mijn buurt zit " buggy-fun " die verhuren buggy's op begeleide tochten en er word stevig te keer gegaan hoor, en maar niemand ook op het buggy-forum meld iets over scheuren.

1 enkel voorvalletjes aan de ophanging van de motor is er ooit gemeld, is trouwens hersteld in garantie!

Ik meen dat buggy's steviger zijn dan quads, in een buggy kan je al gauw met 2 volwassen personen zitten en dan ook nog jumpen, bekijk de verschillende foto's op web site's

Ik weet dat ik hier op een quad-forum mijn buggy verhaal kom vertellen, zonder maar iets af te breken van eender welk quad model dan ook!

Voor alleer je uitspraken doet over merken en hun kwaliteiten of gebreken, moet je zeer nauwkeurig geinformeerd zijn!

Ik dacht dat ik deze topic geopend had om de ombouw van mijn buggy te tonen en de eventuele kritiek daarop wil ik wel aanhoren! maar niet om de buggy's in het algemeen te laten afbreken

dank alvast

Daniél
later is al lang begonnen!
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Niet buggy's in het algemeen, maar het lijkt mij gewoon een risico voor jou, zeker omdat dit ding nog harder rijd. Als je wil kan ik de volgende keer een fotocamera meenemen en foto's maken van al die gescheurde punten.
Hellracer
Quadrider
Quadrider
Berichten: 295
Lid geworden op: za 10 jan, 2004 22:03

Bericht door Hellracer »

hey,

ik heb toch een vraag, hoe zit het met de homologatie en verzekering want ik zie dat je ermee nog op straat rijd.

Als je ooit iets voorheb ben je dus niet verzekerd?

Is zo een soort project dat ik wel zie zitten maar als je ermee niet meer officieel op straat mag erna niet echt cool :)

GRoeten
Power is silver!
But handling is gold!!
Hellracer it's me!!

GASGAS 450 Power !!!
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Berichten: 3941
Lid geworden op: zo 26 okt, 2003 22:12
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Hellracer schreef:hey,

ik heb toch een vraag, hoe zit het met de homologatie en verzekering want ik zie dat je ermee nog op straat rijd.

Als je ooit iets voorheb ben je dus niet verzekerd?

Is zo een soort project dat ik wel zie zitten maar als je ermee niet meer officieel op straat mag erna niet echt cool :)

GRoeten
Hij laat hem keuren als ik het goed begrijp.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
blasterke27
Quadrider
Quadrider
Berichten: 479
Lid geworden op: do 13 mei, 2004 17:55

Bericht door blasterke27 »

kan het zijn dat ik je gister en vandaag 's morgens rond kwar na 8 in mol aan de vakschool heb gezien ?
honda the power of dreams
honda trx400 !
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 933
Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
Locatie: zelzate
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

Ralph schreef:Becon heeft ook zo'n PGO staan, heb hem gister gezien, maar die dingen scheuren op alle mogelijke punten. A-armpjes, montage punten van de a-armen, montage plaatje van de stuurstang, alles scheurt.
je hebt verschillende merken buggy's :

Nusun, Dazon, PGO, Xinling, ...
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
Ralph
Quad GOD
Quad GOD
Berichten: 9035
Lid geworden op: wo 08 jan, 2003 17:32
Locatie: Groningen, Nederland

Bericht door Ralph »

Ik bedoel de PGO.
speedfreak
Quadrider
Quadrider
Berichten: 488
Lid geworden op: wo 24 aug, 2005 00:07
Locatie: Aarschot

Bericht door speedfreak »

ferm gedaan. Vind die buggy's wel cool, maar gaan gene zak vooruit he (150cc en 250cc) maar daar zul jij GEEN last van hebben. :p Zal wel veel meer power hebben nu zeker? :crossercool: :tongduim:
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Berichten: 933
Lid geworden op: ma 28 nov, 2005 19:53
Locatie: zelzate
Contacteer:

Bericht door brutus32 »

speedfreak schreef:ferm gedaan. Vind die buggy's wel cool, maar gaan gene zak vooruit he (150cc en 250cc) maar daar zul jij GEEN last van hebben. :p Zal wel veel meer power hebben nu zeker? :crossercool: :tongduim:
de Dazon 1100cc Suzuki blok, 5 versnellingen met achteruit, richtprijs partikulier 10000€ incl btw :wink:


Afbeelding
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -
speedfreak
Quadrider
Quadrider
Berichten: 488
Lid geworden op: wo 24 aug, 2005 00:07
Locatie: Aarschot

Bericht door speedfreak »

ja bedoel die van PGO he. vette buggy, zouk me ook wel mee kunne amuzere. :knikduim:
Ktm 525 XC,Ready To Race?!
Plaats reactie