Hey Gasten!
Ik wil graag een quad gaan kopen nu staat er een te koop bij mij in de buurt een adly quad 50cc:
link
Is dit nog het geld waard? Zijn er veel tuning mogelijkheden?
Groeten Jord,
Adly Quad 50cc
Adly Quad 50cc
| Wie weet een goede quad voor een beginner?!?! |
ik zou meteen een nieuwe halen en meteen voor een access streak 50cc long chases ofzo gaan want dat quadje is egt klein ik weet niet hoe lang je bent maar ik ben 1,84 en kan niet eens een hele bocht maken want kom met men benen aan et stuur...
deze quad kun je het zelfde tunen als een scooter. ook bij andere quads kan dat ook als ze een mineral horz moter blok hebben kan je der bijna alles mee
ma die quad wat je daar hebt lijkt me een beetje afgetakelt... ik zou voor een nieuwe of een goeie 2dehands gaan
suc6
deze quad kun je het zelfde tunen als een scooter. ook bij andere quads kan dat ook als ze een mineral horz moter blok hebben kan je der bijna alles mee
ma die quad wat je daar hebt lijkt me een beetje afgetakelt... ik zou voor een nieuwe of een goeie 2dehands gaan
suc6
kijk maar eens op marktplaats.nl natuurlijk niet na die chineese troep kijken maar ik weet niet hoe lang je bent maar ik raad je aan een access streak 50cc long chases of een adly rs 50 de laatste vindt je niet zo snel op marktplaats er staat er wel een maar die vraagt zig 2800 ervoor. veel ste duur nieuw kost ie maar 2500