TIJD OM NAAR BRUSSEL TE GAAN...

Al wat niet in de andere forums thuishoort, maar toch omtrent sport quads gaat...
brutus32
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

TIJD OM NAAR BRUSSEL TE GAAN...

Bericht door brutus32 »

4x4,quad,enduro,..... TIJD OM NAAR BRUSSEL TE GAAN !

meer en meer worden we in onze hobby beknot...

crusardenne, dour, manhay, plaatselijke wegels,... alles is verboden tegenwoordig

wie het ECHT beu is en wie mee wil helpen/gaan/bijdragen tot aktie :

http://forum.extreme4x4.be/viewtopic.ph ... highlight=

stem op de poll en geef je commentaar
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door wantjes #9 »

stemmen zal iedereen wel doen
denk dat het beter is dat je nog wat afwacht en kijkt wat er uit de bus valt op de samenkomst.
vooral clubs en bonden mogen een "afgevaardigde" sturen nr de samenkomst, laat jullie nu maar eens zien van jullie beste kant! :tongduim:
Erasmus all the way!
kovadest
Quadfanaat
Quadfanaat

Bericht door kovadest »

naar brussel gaan zal enkel helpen als we een woordvoerder hebben. Het enige wat we kunnen bereiken is om een onderhoud te forceren van onze woordvoerder met de bevoegde instanties of minister.
Zouden we niet beter ne woordvoerder kiezen? of hebben we al ene?
CHONG #8

Bericht door CHONG #8 »

wantjes #9 schreef:
jullie gaan toch niet blijven gesprekken voeren?
hoeveel gesprekken zijn er al niet geweest omtrent crossparcouren? na alle perikelen daaromtrent heeft Anciaux het nu uitgesteld tot na de verkiezingen Als je een mail of brief stuurt naar één van die dikkoppen krijg je een standaard brief terug; probeer het! spreek eens af met een collega en stel beiden een brief op, wel verschillend maar met hetzelfde doel, wedden dat jullie allebei een identieke brief terug in de bus krijgen!

en zomaar roepen en ginder gaan betogen gaat niet! wat ga je roepen? meer terreinen? stel u voor dat ze zeggen ok iedere provincie krijgt zijn terrein voor luidruchtige sporten, want het gaat hier niet alleen om quads en jeeps maar net zogoed om kleiduifschieten, karting, motocross,...
en dat ze dan alle quads en dergelijke van de baan halen, dus geen homologatie meer, en dan? idd dan ben je de pineut hé!

ik ben er ook al een geruime tijd mee bezig en heb mss wel een paar voorstellen, maar ik ga deze zeker niet hier op een forum smijten.
Als er iets gebeurd moeten we allen samenkomen, beheerders van clubs, motorbonden, enz. We zijn er wel al mee bezig om een comité op te richten maar dat speelt zich wss in de walen af, dus gaan de vlamingen in de kou blijven staan.

Dus wie zich geroepen voelt ik wil gerust vergaderen en alles eens bespreken, mss regio Brussel ofzo, of gent, mij om het even.
bij brutus in het hotel?
grtz johan

Knap wantjes echt knap Greetz 8 Ball
racerke
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door racerke »

super idee! maar inderdaad, je moet een woordvoerder hebben die het slim aanpakt... je moet immosant overkomen zonder (direct) obeleefd te zijn, wil je resultaat hebben...
het zou in ieder geval goed opvallen zo'n optocht!
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

we zijn toch al met 5(zie posts) om nr Brussel te gaan :applaus:
wees gerust, kijk nr de reacties in deze topic, amper 5, dus wie zou er meegaan denk je? ja roepen en tieren maar...
het zal binnenkort te laat zijn, dat weet ik, en dan zullen er velen verschieten.
Ik trek het me niet meer aan, je krijgt toch geen gehoor, laat staan dat je tot in brussel krijgt.
Binnen dit en 5jaar(als het zolang zal duren) zie je geen quads meer op de baan en zitten de crossparcouren overvol, dan zal je ze eens horen klagen, maarja dan is het kalf al verdronken hé.
Erasmus all the way!
Raptor Babe 350
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Raptor Babe 350 »

Tis idd wel erg dat er maar weinig reacties zijn, maar diegene die een job hebben kunnen ook niet zo maar vrij nemen he. Kzou niet weten hoe ik dat hier ga vertellen :p In het weekend zullen we er niet veel kunnen gaan doen he. Als ik vrij moest zijn wil ik wel mee. Zou echt kut zijn moest het binnen enkele jaren gedaan zijn met de quads op de baan :cry:
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu

DQT --> Dangerous Quadracing Team

My Garage=http://www.demodderberen.be/forum/garag ... icle&CID=9
My Space=
http://spaces.msn.com/quadcouple/
wantjes #9
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

:wink: dat weet ik dat ik op u kan rekenen :tongduim:
we zll wel zien wat er van komt, de tijd zal raad geven :afgestudeerd:
Erasmus all the way!
Sharky #3
Quad Master
Quad Master

Bericht door Sharky #3 »

Als Raptorbabe komt zullen er wel nog veel haar volgen :p
racerke
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door racerke »

Sharky #3 schreef:Als Raptorbabe komt zullen er wel nog veel haar volgen :p

zelfs al zijn jullie met 5, zet jullie naakt op de quad he, ze zullen wel opkijken :shock:

het is zo met alle sporten (buiten parcours) hoor, probeer maar eens met je paard op je gemak te gaan wandelen :x
Raptor Babe 350
Quadrider
Quadrider
Contacteer:

Bericht door Raptor Babe 350 »

Sharky #3 schreef:Als Raptorbabe komt zullen er wel nog veel haar volgen :p
yeah right, dat zal wel :lol:
Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu

DQT --> Dangerous Quadracing Team

My Garage=http://www.demodderberen.be/forum/garag ... icle&CID=9
My Space=
http://spaces.msn.com/quadcouple/
Delriva
Quadrunner
Quadrunner
Contacteer:

Bericht door Delriva »

idd, het zou zeer jammer zijn als er binnen enkele jaren geen quads meer op de weg mogen.
En zo'n actie is een heel mooi initiatief, maar om in de week veel mensen op de been te krijgen
zal zeker niet makkelijk zijn.
Mss op een feestdag die in de week valt, dan zal het evenveel afdoen als in het weekend, maar
als men met genoeg kandidaten is, zal het nieuws ook wel in de buurt zijn. :wink:

Greetz,
D.
CHONG #8

Bericht door CHONG #8 »

Delriva schreef:idd, het zou zeer jammer zijn als er binnen enkele jaren geen quads meer op de weg mogen.
En zo'n actie is een heel mooi initiatief, maar om in de week veel mensen op de been te krijgen
zal zeker niet makkelijk zijn.
Mss op een feestdag die in de week valt, dan zal het evenveel afdoen als in het weekend, maar
als men met genoeg kandidaten is, zal het nieuws ook wel in de buurt zijn. :wink:

Greetz,
D.
Da is waar maar in de week is het moeilijk he ( Werk alle voor ons toch ) Maar op Feestdag is het nog moeilijker die zakken in brussel werken in de week niet en zeker niet op ne feestdag :?:

:D :o :lol:
racerke
Easy Quadrider
Easy Quadrider
Contacteer:

Bericht door racerke »

wanneer werken ze daar wel... :roll:
Teunie
Pro Quadrider
Pro Quadrider
Contacteer:

Bericht door Teunie »

Volgens mij kunnen ze de reeds gehomologeerde quads er toch niet af halen.
DQT -Dangerous Quadracing Team-

"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
Plaats reactie